راز حمله مرگبار به نفر اول المپیاد ریاضی که در جشن عروسی مهمان بود پس از نزدیک به یک‌سال هنوز در‌هاله‌ای از ابهام است.

سلامت نیوز: راز حمله مرگبار به نفر اول المپیاد ریاضی که در جشن عروسی مهمان بود پس از نزدیک به یک‌سال هنوز در‌هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، عامل اصلی این جنایت تلخ فراری بوده و سه نوچه‌اش ادعا دارند تنها دستور حمله و کتک زدن قربانی جنایت را گرفته‌اند و نمی‌دانند بین مقتول و «مسلم» چه اختلافی وجود داشت.

این در حالی است که قاتل 31 ساله پیغام فرستاده که قربانی جنایت را نمی‌شناخته و به خاطر «سلیمان» که جزو دستگیرشدگان است دست به چنین اقدامی زده است.

31 خردادماه سال گذشته وقتی جشن عروسی در قزوین خاتمه یافت دو پسر جوان که از مهمانان بودند سوار تاکسی شدند تا به خانه‌هایشان بروند و هنوز مسافتی حرکت نکرده بودند که گروهی سد راه تاکسی شدند و با حمله به این دو پسر، یکی از آنان به نام «احمد صابری‌راد»‌ را به قتل رساندند.

«حسن عمانی» دوست قربانی گفت: بعد از جشن عروسی دوستمان من و «احمد» می‌خواستیم به خانه برگردیم که سوار تاکسی شدیم، حدود 12 شب بود که چهار مرد راه تاکسی را بستند، آن‌ها من و احمد را از خودرو پیاده کرده و بدون توضیح و حرف خاصی به ما حمله کردند.

ضربات مشت و لگد ناگهانی آن‌ها امکان هر عکس‌العملی را از ما گرفته بود که ناگهان صدای فریاد احمد را شنیدم، در همین هنگام سوزش عجیبی در قفسه سینه‌ام احساس کردم. آن‌ها دو ضربه چاقو به سینه‌ام زدند که شش‌هایم پاره شد و ضربه دوم آن‌ها به زیر قلبم اصابت کرد.
وی در ادامه گفت: پسری 15 ساله نیز در آن اطراف بود که او هم از ضربه چاقوی مهاجمان بی‌نصیب نمانده بود.

«فاطمه صابری‌راد» خواهر احمد نیز گفت: برادرم احمد 22 سال داشت، او نفر اول المپیاد ریاضی و دانشجوی رشته کامپیوتر بود. آن شب از جشن عروسی دوستش بازمی‌گشت و قرار بود چند روز بعد برای ادامه تحصیل به سلیمانیه عراق برود اما ضربه چاقوی قاتل ریه وی را بشدت پاره کرده بود به طوری که او پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت.وی در ادامه گفت: «مهدی علیزاده» پسر 15 ساله‌ای که در آن حوالی منتظر تاکسی بود نیز با چاقو زخمی شده است اما زنده ماندن وی کمک بزرگی برای شناسایی قاتل و دوستانش بود.

فاطمه صابری‌راد می‌گوید: «آن شب منتظر بازگشت برادرم بودیم که از بیمارستان شهید رجایی قزوین تماس گرفتند و ما را در جریان این جنایت تلخ گذاشتند و هنوز نمی‌دانیم انگیزه از این قتل چه بوده است.»

ادعاهای عجیب

چهار پسر جوان که دستگیر شده‌اند، ادعاهای عجیبی دارند، آن‌ها در جریان بازجویی‌های قضایی و پلیسی گفتند که هیچ شناختی از «احمد» نداشته‌اند و از سوی رئیس فراری‌شان دستور گرفته بودند.

یکی از بازداشتی‌ها گفت: مسلم که همیشه به ما ریاست می‌کرد خواست همراهش سراغ «احمد» برویم و حرفی درخصوص علت این کار نزد. ما این دو پسر را نمی‌شناختیم، وقتی از تاکسی پیاده‌شان کردیم با چاقو به جانشان افتادیم بعد پا به فرار گذاشتیم و دیگر همدیگر را ندیدیم. فرصت این‌که بپرسیم چرا باید «احمد» و دوستش را با چاقو می‌زدیم نداشتیم و هنوز هم نمی‌دانیم.

پیغام عجیب

در حالی که هر چهار بازداشتی «مسلم» را عامل قتل و طراح توطئه جنایت می‌دانستند، جوان فراری پیغام عجیبی فرستاد و در‌ آن تأکید کرد که وی «احمد» را نمی‌شناخته و به درخواست یکی از بازداشت‌شدگان در این حمله مرگبار شرکت داشته است.

پرونده این جنایت ابهام‌آمیز در شعبه سوم دادسرای قزوین از سوی بازپرس «فرهادی» در حال رسیدگی است.

بنابر این گزارش، بازپرس «فرهادی» با توجه به فرار قاتل اصلی و در دست نبودن هیچ سرنخی از مخفیگاه و سرنوشت وی خواستار انتشار عکس «مسلم» شد تا کسانی که اطلاعاتی از سرنوشت وی دارند با پلیس آگاهی قزوین یا شعبه 3 دادسرای قزوین تماس بگیرند.

حادثه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha