000000000000000000000 نقطه سرخط/عنوان برنامه ای است شاد مفرح كه در قالب هنری ، اجتماعی و 0000 به روان درمانی می پردازد .

خانم بهروزی سردبیر این برنامه گفت : این برنامه با آیتم های مختلف و با حضور طنز پردازان مطرح حوزه های مختلف و هنرمندان طنز به خنده درمانی می پردازد .
ایشان در مورد ضرورت یك برنامه طنز در حوزه سلامتی گفت : روانكاوی سنتی هرچه دارای مزایای بی شماری است و امروزه جای خود را به روش ها و شیوه های جدید درمان از جمله تئاتر درمانی ، رنگ درمانی ، موسیقی درمانی ،  كتاب درمانی ، خنده درمانی و 000000 داده است و این شیوه ها نه تنها به موفقیت های بسیاری دست یافته و حتی بهبودی كامل را در بیمارانی كه مورد آزار و اذیت های احساسی قرار گرفته اند را بهبود بخشیده است .
ایشان در مورد انگیزه ساخت این برنامه گفت : برنامه « نقطه سرخط » به این معناست كه نگاه كهنه را با یك نقطه به پایان برسانیم و نگاه تازه را از سرخط ترویج كنیم .
ایشان در مورد آیتم های مختلف برنامه گفت : ما در این برنامه با دعوت از هنرمندان همچون سعید پیردوست ،           سیامك انصاری و 000000  به بررسی خنده درمانی از طریق رسانه می پردازیم . همچنین بخشی خبرهای اینترنتی به خبرهای شاد و مفرح می پردازد و آقای جواد انصاری گزارشگر طنز رادیو به پخش گزارشهای مفرح می پردازد . همچنین با بخش تكه هایی از صداهای فیلم طنز به تداعی این فیلم در ذهن شنوندگان می پردازیم .
این برنامه این هفته جمعه با حضور اقای رامبد جوان  هنرپیشه و سردبیری خانم بهروزی و تهیه كنندگی آقای یوسفی ساعت   20 /11   تا  45 / 12  پخش می شود .     

گشت و گــزار در عالم حافظه پریشی

یك وكیل موفق به دلیل مشغله های زیاد كار و زندگی فرصت كافی برای استراحت ندارد . دوستش كه پزشك است به او هشدار می دهد كه اگر وقتی را برای استراحت كردن در نظر نگیرد ممكن است دچار فراموشی شود . وكیل صحبت او را جدی نمی گیرد تا اینكه یك روز صبح 0000
برنامه روایت سلامت عنوان برنامه ای است که به روایت داستانهای مهیج و شنیدنی پرداخته و در پایان داستان خانم دکتر ناظمی  روانشناس برنامه به تحلیل و روابط شخصیتهای داستان می پردازد .
 این برنامه   روز جمعه 21 تیر ساعت 9 به سردبیری و نویسندگی خانم متین پارسا ، تهیه کنندگی خانم وزیری زاده و گویندگی معصومه نوازانی پخش می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha