یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 112897

وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی تنها راه نجات کشور را کسب علم دانست و یادآور شد: علم مهم‌ترین ثروتی است که دستیابی به آن در رشته‌های فن‌آوری، پزشکی و داروسازی ثمربخش‌تر است.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی تنها راه نجات کشور را کسب علم دانست و یادآور شد: علم مهم‌ترین ثروتی است که دستیابی به آن در رشته‌های فن‌آوری، پزشکی و داروسازی ثمربخش‌تر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در بازدید و افتتاح مرکز داروسازی دانشگاه علوم پزشکی همدان در جمع دانشجویان دانشکده داروسازی اظهار کرد: شما دانشجویان در مرکزی به تحصیل علم می‌پردازید که منشأ اثر و ثمربخشی برای انسان‌ها و به ویژه هموطنان است.

وی عنوان کرد: شما در شهری که تاریخ پر ارزش کشور را در خود دارد به تحصیل علم می‌پردازید و باید از این فرصت‌ها استفاده کنید.

وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: روزی که نام مقاومت و ایثار به خود گرفته در واقع جشن ملی ایرانیان است و می‌تواند همچنان در تاریخ ملت شریف این مرز و بوم ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر عزم و اراده ملی، همدلی و همبستگی و تلاش در راستای ارتقای کشور و منافع ملی جریان داشته باشد، جامعه از بسیاری گرفتاری‌ها آزاد می‌شود.

هاشمی عزت، غرور، صلابت و خودباوری جوانان سال 61 را عامل اصلی آزادسازی خرمشهر دانست و افزود: روحیه حماسی، خودباوری که سرمایه اصلی آن ایمان است باید در وجود جوانان و مسئولان امروز کشور باشد و آنها کمتر از جوانان سال 61 نیستند.

وی ادامه داد: جوانان موفق در آزادسازی خرمشهر با سرمایه از خودگذشتگی توانستند به دریای عظیم و حماسه‌ای بزرگ دست یابند و امیدواریم امروز نیز توسط شما دانشجویان این امر در عرصه علم محقق شود.

وزیر بهداشت، درمان، آموزش پزشکی تنها راه نجات کشور را کسب علم دانست و یادآور شد: علم مهم‌ترین ثروتی است که دستیابی به آن در رشته‌های فن‌آوری، پزشکی و داروسازی ثمربخش‌تر است.

وی ادامه داد: امید ما به جوانانی است که از راه علم، کشور را از وابستگی به دیگران نجات دهند و خوشبختانه هر ساله نیز شاهد تحقق غرور آفرینی‌ها از سوی آنها بوده‌ایم.

هاشمی در پایان قول پیگیری درخواست‌های دانشجویان را با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha