یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

راز شلیک به مرد دو زنه در زمین کشاورزی در دل برادرزن کینه‌جو نهفته بود. اردیبهشت ماه سال گذشته قتل مردی 50 ساله در زمین کشاورزی در نزدیکی شهر «جهرم» به پلیس 110 گزارش شد. دقایقی بعد تیمی از مأموران به زمین کشاورزی رفتند و با جسد غرق در خون قربانی به نام «علی» که با شلیک یک گلوله به کام مرگ فرو رفته بود، روبه‌رو شدند.

سلامت نیوز: راز شلیک به مرد دو زنه در زمین کشاورزی در دل برادرزن کینه‌جو نهفته بود. اردیبهشت ماه سال گذشته قتل مردی 50 ساله در زمین کشاورزی در نزدیکی شهر «جهرم» به پلیس 110 گزارش شد. دقایقی بعد تیمی از مأموران به زمین کشاورزی رفتند و با جسد غرق در خون قربانی به نام «علی» که با شلیک یک گلوله به کام مرگ فرو رفته بود، روبه‌رو شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد این مرد از روبه‌رو و با شلیک از یک سلاح با کالیبر خاص به قتل رسیده است. با گزارش این ماجرا به بازپرس جنایی، وی به تیمی از پلیس آگاهی جهرم دستور داد تجسس‌های میدانی خود را برای یافتن سرنخی از عاملان جنایت آغاز کنند.

کارآگاهان در بررسی‌هایشان برای رازگشایی از این قتل دریافتند قربانی دو زنه بوده و با خانواده‌های آنان نیز بشدت درگیری و اختلاف داشته است.کار برای پلیس سخت‌تر شده بود زیرا شناسایی قاتل از میان چندین مظنون برای آنان مشکل‌تر از گذشته بود.با گذشت چندین هفته کارآگاهان هیچ سرنخی به دست نیاورده بودند تا این‌که اطلاعاتی را دریافت کردند که برادر زن اول قربانی به نام «امیر» 28 ساله به طرز مشکوکی به مسافرت رفته است.

پلیس که در بررسی‌ها دریافته بود قربانی با سلاح خاصی به قتل رسیده است تجسس‌های دیگری را در این باره آغاز کرد و در بازرسی از خانه «امیر» موفق به یافتن سلاحی شد که شواهد نشان می‌داد از آن به تازگی استفاده شده است.با ارسال سلاح سوزنی به آزمایشگاه تشخیص هویت، کارشناسان با انجام آزمایش‌های ویژه دریافتند از این سلاح شلیک شده و نوع کالیبر آن با نوع کالیبر فشنگی که به قفسه سینه قربانی شلیک شده یکسان است.

همین سرنخ کافی بود تا «امیر» تحت تعقیب قرار بگیرد ولی تحقیقات نشان می‌داد وی به جای نامعلومی گریخته است.با گذشت یک سال از این ماجرا کارآگاهان سرانجام موفق شدند با ردیابی قاتل وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.«امیر» که فکر نمی‌کرد پلیس در طول یک سال گذشته سایه به سایه در تعقیب وی بوده در بازجویی‌ها به قتل دادمادشان اعتراف کرد و گفت: علی به جز خواهر من با زن دیگری نیز ازدواج کرده بود و به خواهرم و بچه‌هایش اهمیت نمی‌داد و با رفتارهایش آنان را آزار و اذیت می‌کرد و اختلاف‌ها هر روز نسبت به گذشته بیشتر می‌شد تا این‌‌که تصمیم به قتل وی گرفتم و با سلاحی که از پیش داشتم به مزرعه‌اش رفتم و پس از جر و بحث به سویش شلیک کردم و پس از چند روز فرار کردم.

بنابر این گزارش، با اعتراف‌های برادرزن کینه‌جو و بازسازی صحنه جنایت، پرونده پس از تکمیل تحقیقات برای صدور کیفرخواست در اختیار بازپرس جنایی جهرم قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha