رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: نگران ۳۰۰۰ اتوبوسی هستیم که هر کدام به طور متوسط هفت کپسول حمل می‌کنندو رفع خطر اتوبوس های گازسوز ۶۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

سلامت نیوز: رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: نگران ۳۰۰۰ اتوبوسی هستیم که هر کدام به طور متوسط هفت کپسول حمل می‌کنندو رفع خطر اتوبوس های گازسوز ۶۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از افکارنیوز،احمد دنیامالی با ارائه گزارش حادثه اسکانیا در بزرگراه آزادگان بار دیگر از خطر ۳ هزار اتوبوس گاز سوز در شهر تهران خبر داد و گفت: نگران ۳۰۰۰ اتوبوسی هستیم که هر کدام به طور متوسط هفت کپسول حمل می‌کنند و اکثر آنها سنشان بیش از حد است .

وی افزود: باید تا به امروز کل مخازن گاز را تست می‌کردیم، در حالی که این امر انجام نشده است و اختلاف نظرهایی در این زمینه در مورد بحث هزینه‌ها و پرداخت آن توسط وزارت کشور وجود دارد.

به گفته رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ۶۲ درصدی از مجموع اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی تهران به بخش خصوصی سازی شده‌اند.

وی جان مردم را مهمتر از هر مسئله‌ای دانست و اظهار کرد: دو اتوبوس را تست کرده‌ایم و باید بگویم که انفجار حاصل از تست اتوبوس‌ها وحشتناک بوده و رفع خطر این موضوع ۶۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد و ما به عنوان اعضای شورای شهر حاضریم طرح دو فوریتی را در مورد منابع بودجه لحاظ کنیم تا بحث ایمنی ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha