رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 36 هزار کودک زیر پنج سال علیه ویروس فلج اطفال واکسینه می‌شوند و یک‌هزار نفر از نیروهای پزشکی و امدادی انجام این کار را بر عهده دارند.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 36 هزار کودک زیر پنج سال علیه ویروس فلج اطفال واکسینه می‌شوند و یک‌هزار نفر از نیروهای پزشکی و امدادی انجام این کار را بر عهده دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمدرضا نیکبخت اظهار داشت: طرح ملی خانه به خانه واکسیناسیون فلج اطفال از روز گذشته در شهرستان‌های مرزی استان کرمانشاه آغاز شده و تا دو روز دیگر ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این طرح در شهرستان‌های روانسر، جوانرود، پاوه، قصرشیرین، گیلان‌غرب و ثلاث‌باباجانی در حال اجراست.

وی علت اجرای این طرح را مشاهده چند مورد ویروس فلج اطفال در کشور همسایه یعنی عراق عنوان کرد و افزود: از سال 79 تاکنون هیچ موردی از ویروس فلج اطفال در کشور گزارش نشده است.

به گفته نیکبخت، 36 هزار کودک زیر پنج سال در استان کرمانشاه علیه این ویروس واکسینه می‌شوند و یک‌ هزار نفر از نیروهای پزشکی و امدادی انجام این کار را بر عهده دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha