در اولین جلسه هیئت مدیره بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران که صبح امروز در سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد، اولویت‌های بانک برای ذخیره‌سازی پروفایل‌های ژنتیکی مورد بررسی قرار گرفت.

سلامت نیوز: در اولین جلسه هیئت مدیره بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران که صبح امروز در سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد، اولویت‌های بانک برای ذخیره‌سازی پروفایل‌های ژنتیکی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، در این جلسه که ریاست آن را رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور بر عهده داشت، با توجه به امکانات و اعتبارات کشور، علاوه بر تعیین رئیس بانک، اولویت‌های جرائم مشمول ذخیره‌سازی در سامانه بانک و ظرفیت‌های فنی مورد نیاز مورد بحث قرار گرفت.

در اولین جلسه بانک علاوه بر شجاعی، رئیس هئیت مدیره بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران، حجت‌الاسلام خطیب رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، سردار بتولی، رئیس پلیس آگاهی، مرتضی بختیاری، معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور، محمدی معاون قضایی واجرای احکام سازمان زندان‌های کشور، قاضی بشارتی، مهدوی، معاون پزشکی و آزمایشگاهی، ادیب‌زاده معاون آموزشی و پژوهشی سازمان و جمعی از کارشناسان حقوقی و انتظامی حضور داشتند.

رضا علاءالدینی که پیش از این به عنوان سرپرست، تهیه دستور‌العمل بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران را پیگیری می‌کرد، به پیشنهاد رئیس هیئت مدیره بانک و موافقت اعضا به عنوان رئیس بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران انتخاب و معرفی شد.

وی متخصص پزشکی قانونی و دارای مدرک دکترای ژنتیک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha