دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 112986

جاری شدن سیل در شهرستان چالدران 30 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت. رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران آذربایجان غربی گفت: بارش شدید باران و تگرگ در ۳ روز گذشته به450 هکتار از اراضی کشاورزی سیب زمینی،گندم و جو و 700 هکتار از مراتع منطقه خسارت وارد کرد.

سلامت نیوز: جاری شدن سیل در شهرستان چالدران 30 میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت. رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران آذربایجان غربی گفت: بارش شدید باران و تگرگ در ۳ روز گذشته به450 هکتار از اراضی کشاورزی سیب زمینی،گندم و جو و 700 هکتار از مراتع منطقه خسارت وارد کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان،قلی پور افزود: سیلاب 7 دهنه پل و راه های روستایی را تخریب کرده و باعث آبگرفتگی 12 واحد مسکونی روستایی شده است.

وی گفت : مجموع این خسارات 30 میلیارد ریال برآورد شده است بارش شدید باران در شنبه شب گذشته در شهرستانهای گرمی و مشگین شهر استان اردبیل سبب جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق شهری و روستایی این شهرستان ها شد.

براثر جاری شدن سیل به بسیاری ازتاسیسات و امور زیربنایی شهرستان گرمی خسارت وارد شد و چندین واحد مسکونی و ده ها هکتار از مزارع و باغ ها دچار آبگرفتگی و خسارت شدند. علائی فرماندار گرمی گفت: بارندگی شدید و طغیان رودخانه های برزند چایی، گرمی چایی و سامبور چایی به مزارع و باغ ها و راه های مواصلاتی اصلی و فرعی شهری و روستایی خسارت سنگینی وارد و آب آشامیدنی ده ها روستا در این شهرستان را قطع کرده است.

به گفته امامی سرپرست فرمانداری مشگین شهر بارش شدید باران که در برخی از مناطق با تگرگ همراه بود موجب وارد شدن خسارت قابل توجه به مبلمان شهری، تاسیسات زیر بنایی، باغ ها، مزارع، اماکن مسکونی و تجاری این شهرستان شده است.

وزش توفان با سرعت 126 کیلومتر در ساعت در شنبه شب گذشته در شهرستان محلات استان مرکزی بیش از 10 میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت. وجگانی معاون جهاد کشاورزی محلات میزان خسارت وارده به گلخانه ها، باغها و مزارع کشاورزی این شهرستان را ۹ میلیارد ریال برآورد کرد.

فلفلی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی محلات هم از بروز 24 مورد خسارت به درختان، ابنیه و خودروهای سطح شهر خبر داد و افزود: میزان این خسارات حدود یک میلیارد ریال ارزیابی شده است.

توفانی با سرعت حدود 70 کیلومتر در ساعت، سبب ریشه کنی و شکسته شدن 670 اصله درخت در شهرستان آران و بیدگل اصفهان شد . علیخانی مسئول امور خدمات شهری شهرداری آران و بیدگل با بیان اینکه این توفان 500 اصله درخت این شهر را ریشه کن کرد گفت: میزان خسارت وارد شده حدود ۳ میلیارد ریال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha