دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 113011

یک فعال صنف فروشندگاان مرغ، تخم‌مرغ و ماهی با تاکید بر لزوم اهمیت دادن به سلامتی شهروندان گفت: مردم از خرید ماهی از دست‌فروشان اجتناب کنند.

از دستفروشان ماهی نخرید

سلامت نیوز: یک فعال صنف فروشندگان مرغ، تخم‌مرغ و ماهی با تاکید بر لزوم اهمیت دادن به سلامتی شهروندان گفت: مردم از خرید ماهی از دست‌فروشان اجتناب کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سیدناصر موسوی اظهار کرد: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود که عده‌ای اقدام به فروش ماهی بر روی چرخ‌دستی می‌کنند که این کار سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد. فروش بدون ضابطه‌ ماهی از سوی دست‌فروشان سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد که اتحادیه به نوبه خود رایزنی‌هایی را در این رابطه انجام داده و انتظار داریم بخش‌های مرتبط نیز برای مقابله با این پدیده وارد عمل شوند.

این فعال صنفی با بیان این‌که شهروندان نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که خرید از مراکز معتبر ضامن سلامتی خانواده‌هاست، افزود: به این نکته باید توجه داشت که اگر فردی از این افراد خرید کرده و به مشکلی بر بخورد، کسی جواب‌گو نبوده و خودشان متضرر خواهند شد.

موسوی هم‌چنین با بیان این‌که 300 واحد دارای مجوز در زنجان محصولات پروتئینی و انواع ماهی عرضه می‌کنند، افزود: اولین گام در حفظ سلامتی جامعه، توجه افراد به بهداشت و رعایت مواردی است که مسوولان سلامت عنوان می‌کنند، در این زمان است که می‌توان عنوان کرد شهروندان و صاحبان واحدهای صنفی به وظیفه خود به‌ درستی عمل می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha