رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هدف طرح تحول نظام سلامت را کاهش آلام بیماران و افزایش رضایتمندی آنان دانست.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، هدف طرح تحول نظام سلامت را کاهش آلام بیماران و افزایش رضایتمندی آنان دانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر علی اصغر پیوندی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز پزشکی شهدای تجریش، طرح تحول نظام سلامت را به عنوان طرحی که تکریم و رضایتمندی مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است عنوان کرد و وظیفه پرسنل مراکز درمانی را تکریم و آرامش دادن به بیمارانی برشمرد که درد و رنج بسیاری دارند.

وی هدف این طرح را افزایش رضایتمندی مردم عنوان کرد و از کارکنان این مرکز خواست حساسیت بیشتری در اجرای این طرح داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به دیدگاه متعالی رئیس جمهور و تلاش بی وقفه وزیر بهداشت در اجرای صحیح این طرح ملی افزود: مسوولان عالی رتبه کشور و دولت اولویت خاصی برای این طرح قائل شده اند. بنابراین وظیفه مراکز درمانی و بیمارستانها تلاش جدی و حساسیت در اجرای دقیق و صحیح این طرح است. مهمترین موضوع در این زمینه توجه به جلب رضایتمندی مردم است که این امر وظیفه همه کسانی است که به عنوان کارگزاران نظام سلامت در این مسیر فعالیت می کنند.

پیوندی متذکر شد: طرحهای بزرگ مطمئناً با دشواری هایی روبرو خواهند بود و بی شک تحقق این هدف متعالی با همکاری روسای بخشها و پرسنل درمانی میسر می شود و در این خصوص ما از نظرات و پیشنهادات و راهکارهای کارشناسان در راستای رفع موانع و ارتقای طرح استقبال می کنیم.

وی طرح تحول نظام سلامت را بعنوان یک طرح عملیاتی و اجرایی که بودجه مربوط به آن از قبل در نظر گرفته شده است برشمرد و خواستار همکاری همه جانبه مراکز تحت پوشش برای اجرای صحیح و دقیق این طرح ملی شد و هدف این طرح را کاهش آلام بیماران دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha