نخستین کلینیک تخصصی دولتی دندانپزشکی مازندران صبح امروز با حضور مسئولان علوم پزشکی استان و مسئولان استانی در ساری بهره برداری شد.

سلامت نیوز: نخستین کلینیک تخصصی دولتی دندانپزشکی مازندران صبح امروز با حضور مسئولان علوم پزشکی استان و مسئولان استانی در ساری بهره برداری شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،نخستین کلینیک تخصصی دندانپزشکی دولتی مازندران صبح امروز با حضور مسئولان استانی در فضایی به مساحت 400 متر مربع با صرف اعتباری معادل سه میلیارد ریال توسط خیران ساروی مرحومه خانم قریشی و همسرش آقای مکارمی در خیابان شیخ طبرسی ساری افتتاح شد.

زمین اهدایی برای احداث این کلینیک تخصصی سال 86 توسط خیران ساروی فوق به مرکز بهداشت ساری اهدا و ارزش ملکی این بنا 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

سه میلیارد ریال از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تجهیزات این کلینیک تخصصی دولتی هزینه شده و خدمات دندانپزشکی تخصصی در آن مرکز به صورت رایگان و تعرفه دولتی انجام می شود.

عقیل برزگر، رئیس مرکز بهداشت ساری در حاشیه مراسم افتتاح این مراسم  در ساری اظهار کرد: این مرکز با هدف ارائه خدمات سطح یک و دو، آموزش رایگان بهداشت دهان و دندان، مراقبت از دندان مادران باردار و شیردار، انجانم فلوراید تراپی برای کودکان زیر 12 سال راه اندازی شده است.

وی افزود: عملیات جرم گیری، کشیدن دندان های غیرقابل ترمیم و ترمیم دندان به صورت رایگان و تعرفه دولتی در این مرکز ارائه می شود.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دولتی مازندران در خیابان شیخ طبرسی، مکان سابق مرکز بهداشتی درمانی شماره 8 مرکز مازندران دایر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha