دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

بی تدبیری یک شرکت راهسازی در جمع آوری کارگاه آسفالت سازی اش در حوزه شهرستان مهر (MOHR)استان فارس، موجب سقوط و گرفتار شدن 40راس گوسفند در حوض قیر بجا مانده از این کارگاه که 21 راس جان دادند.

سلامت نیوز: بی تدبیری یک شرکت راهسازی در جمع آوری کارگاه آسفالت سازی اش در حوزه شهرستان مهراستان فارس، موجب سقوط و گرفتار شدن 40راس گوسفند در حوض قیر بجا مانده از این کارگاه که 21 راس جان دادند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،این تعداد گوسفند متعلق به دو نفر از دامداران روستای حاجی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مهر بودند که در مسیر برگشت از چرا به درون حوض قیر یاد شده سقوط می کنند .

گوسفند

براساس این گزارش با تلاش روستاییان و به کمک بیل مکانیکی در طول هفت ساعت به زحمت تعداد 19راس از گوسفندان از درون حوض قیر بیرون کشیده می شوند و مابقی غرق و تلف می شوند.

محمدرضا زمانی بخشدار مرکزی مهر با تایید این خبر به ایرنا گفت : با توجه به وجود عشایر در این منطقه لازم است که پیمانکاران و شرکتهای راهسازی نسبت به جمع اوری کارگاههای راهسازی خود کمال دقت را بنمایند تا شاهد چنین حوادث ناگواری برای دامداران منطقه نباشیم . 

براساس این گزارش،کارگاه متعلق به شرکت راهسازی راه ساحل بوده که پروژه راهسازی پارسیان-پارس جنوبی را انجام داده بود و پس از اتمام پروژه راهسازی کارگاه آسفالت سازی خود را جمع آوری کرده ولی هنوز قیر باقیمانده از دوران فعالیتش تخلیه کامل نشده بوده است .

لازم به یاد آوری است دامداران روستای حاجی آباد هرساله در فصل تابستان با این مشکل روبرو هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha