چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

دو برادر که به اتهام قتل پنج نفر با شلیک گلوله، تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز در استان خوزستان بودند، پس از تعقیب و گریز پلیسی به هلاکت رسیدند.

سلامت نیوز: دو برادر که به اتهام قتل پنج نفر با شلیک گلوله، تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز در استان خوزستان بودند، پس از تعقیب و گریز پلیسی به هلاکت رسیدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم سرا، روز پنجم خرداد مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان رامهرمز تماس گرفت و از حمله مسلحانه دو مرد در نزدیکی بوستانی در این شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل، پنج مرد را که با شلیک گلوله بشدت زخمی شده بودند، به بیمارستان انتقال دادند. در ادامه با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد دو مرد که سوار بر موتورسیکلت بودند، با کلاشینکف ابتدا به سه نفر که برادر بودند، شلیک کرده و سپس یکی از همسایه‌ها را که قصد داشت به افراد زخمی کمک کند، هدف گلوله قرار داده‌اند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، ضاربان مسلح هنگام فرار از محل حادثه برای این که کسی آنها را تعقیب نکند، به سوی مردم تیراندازی کرده‌اند که یکی از گلوله‌ها به مردی که در حال عبور از محل بوده، اصابت و او را زخمی کرده است.

در پی این حادثه، جستجوی گسترده ماموران برای دستگیری عاملان حادثه آغاز شد تا این که مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و خبر داد ضاربان مسلح را مقابل مغازه یکی از مجروحان حادثه دیده است.

ماموران با اطلاع از موضوع به محل اعزام و متوجه شدند ضاربان با شلیک به این مغازه، شیشه‌های آن را شکسته و با تیراندازی هوایی، متواری شده‌اند.

به این ترتیب، تعقیب متهمان فراری ادامه یافت تا این‌که به ماموران خبر رسید متهمان قصد خارج شدن از شهر را دارند که با اجرای طرح مهار، سرانجام دو مهاجم مسلح شناسایی شدند و ماموران با اخطار از آنها خواستند خود را تسلیم کنند، اما متهمان بدون توجه به اخطار‌های پلیس، به فرار ادامه دادند.

در این هنگام ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح به سوی متهمان شلیک کردند که گلوله به یکی از آنها اصابت کرد و از موتورسیکلت به زمین افتاد و دقایقی بعد، دیگر همدست وی نیز هدف گلوله قرار گرفت و مجروح شد. دو متهم زخمی به بیمارستان منتقل شدند اما ساعاتی بعد بر اثر شدت خونریزی کشته شدند.

با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، معلوم شد پنج مصدوم دیگر نیز که به بیمارستان انتقال یافته بودند، بر اثر شدت خونریزی جانشان را از دست داده‌اند که اجساد آنها به پزشکی قانونی انتقال یافت.

در ادامه تحقیق از خانواده مقتولان حادثه ـ سه برادر کشته شده ـ مشخص شد، مدتی پیش آنها با دو ضارب کشته شده اختلاف ملکی داشته‌اند و دو مهاجم مسلح، این سه برادر را بارها به مرگ تهدید کرده بودند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این باره گفت: در بررسی این پرونده مشخص شد دو ضارب کشته شده بر سر مالکیت یک قطعه زمین 61 متری با سه برادر کشته شده ـ مقتولان ـ اختلاف داشته‌اند و همین موضوع، این حادثه تلخ را رقم زده است. در این حادثه دو فرد بی‌گناه نیز جان خود را از دست دادند.

علی افتخاری افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، تحقیق و بررسی در ارتباط با زوایای این حادثه مرگبار ادامه دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha