عاملان مرگ یک جوان در نزاع خیابانی کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.

سلامت نیوز: عاملان مرگ یک جوان در نزاع خیابانی کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت 21:15 سه‌شنبه شب سه سرنشین یک دستگاه سواری سمند که گفته می‌شود دو تن از آنان شرب خمر کرده بودند حین عبور از خیابان زربافیان در کارگر جنوبی در حاشیه خیابان توقف کرده و یکی از آنان اقدام به انجام حرکتی غیراخلاقی می‌کند.

در همین هنگام سه تن از اهالی محل که بر روی یک دستگاه موتورسیکلت سوار بودند با مشاهده این حرکت با آنان درگیر شده و یکی از آنان با چاقویی که در دست داشت به سرنشینان سمند حمله‌ور می‌شود اما سرنشینان سمند چاقو را از وی گرفته و دو تن از موتورسواران را مجروح می‌کنند.

در ادامه با مشاهده این وضعیت سه سرنشین سمند از محل متواری می‌شوند و یکی از موتورسوارانی که مجروح نشده بود شماره پلاک این خودرو را ثبت کرده و با پلیس 110 تماس می‌گیرد.

ماموران کلانتری 115 پس از حضور در محل و هماهنگی برای انتقال مجروحان به بیمارستان تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری سه سرنشین سمند آغاز کردند و در همین حین مطلع می‌شوند که یکی از حادثه‌دیدگان در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

در این شرایط تحقیقات پلیس با شدت بیشتری ادامه می‌یابد تا اینکه در ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه هر سه سرنشین سواری سمند از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha