چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 113134

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برنامه ریزی وزارت جوانان برای ارائه مشاوره همسرگزینی به جوانان خبر داد.

سلامت نیوز: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برنامه ریزی وزارت جوانان برای ارائه مشاوره همسرگزینی به جوانان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمود گلزاری در دومین جلسه ستاد برگزاری هفته جوان به ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های هفته جوان پرداخت.

وی حضور نمایندگان دستگاه‌ها در این جلسات و نمایش ظرفیت‌های اعضای ستاد ملی برگزاری هفته جوان را نشانه علاقه به جوانان دانست و گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های مختلف از جمله ازدواج و تعالی خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارد و در صدد برنامه ریزی برای مشاوره همسرگزینی، خیرین ازدواج، وام ازدواج و اشتغال جوانان است.

گلزاری همچنین آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای همکاری با دستگاه‌هایی که در خصوص جوانان برنامه دارند را اعلام کرد.

دبیر ستاد برگزاری هفته جوان نیز در این جلسه، مسأله جوانان را مسأله مهم کشور دانست و اظهار داشت: با حرف‌های تکراری مسائل جوانان حل نمی‌شود.

محمد حسنی افزود: باید نسل جوان را باور کنیم و دستاوردهای علمی آنان را قدر نهیم.

دبیر ستاد برگزاری هفته جوان، حوزه جوانان را کانون اندیشه دانست که باید برای جوانان کشور برنامه ریزی کنند و تنها به گزارش کار اکتفا نکنند.

وی تصریح کرد: ما باید از خود هزینه کنیم؛ جرأت و جسارت کنیم تا مشکلات جوانان حل شود.

حسنی افزود: ما میلیون‌ها جوان داریم که برای آنها برنامه نداریم، باید برای آنها برنامه های عملیاتی داشته باشیم، باید در این هفته حرکت‌هایی شود و الگوسازی برای یک سال صورت پذیرد تا از برنامه‌های تکراری جلوگیری کنیم.

دبیر ستاد برگزاری هفته جوان و معاون ساماندهی امور جوانان همچنین خواستار ارائه برنامه از سوی همه دستگاه ها برای برنامه سازی در صدا و سیما شد.

هفته جوان از شنبه ۱۷ خرداد آغاز می شود و تا جمعه ۲۳ این ماه با برنامه‌های پیش بینی شده برای جوانان به کار خود ادامه می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha