چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 113140

همایش ستون فقرات و شکستگی‌های لگن در کرمان با حضور جراحان ارتوپدی سراسر کشور آغاز به کار کرد.

سلامت نیوز: همایش ستون فقرات و شکستگی‌های لگن در کرمان با حضور جراحان ارتوپدی سراسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، همایش ستون فقرات و شکستگی‌های لگن در کرمان از صبح امروز با حضور جراحان ارتوپدی سراسر کشور در هتل جهانگردی کرمان آغاز به کار کرد.

افشین حشمتی دبیر همایش ستون فقرات و شکستگی‌های لگن در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع 16 مقاله در این همایش سه روزه ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: بحث اصلی این همایش، بیماری‌های ستون فقرات است و سعی شده تا حد ممکن همه بیماری‌های این مبحث را شامل شکستگی، درمان نخاع، دیسک کمر و... را مورد بررسی قرار دهد.

این متخصص ارتوپدی فلوشیپ جراحی ستون فقرات گفت: در بیماری‌های ستون فقرات کارهای سنگی موثرترین عامل به شمار می‌روند.

حشمتی تصریح کرد: تعداد زیادی از بیماری‌های ستون فقرات به عوامل عصبی و روانپزشکی مربوط می‌شود و این امر مختص ایران نیست و در سراسر دنیا باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه بیماری‌های ستون فقرات سن خاصی دارد و در کودکان و نوجوانان نیز بروز می‌کند، خاطرنشان کرد: بیماری‌های ستون فقرات در کودکان می‌تواند احتمال ژنتیکی داشته باشد.

همایش ستون فقرات و شکستگی‌های لگن هفتم تا نهم اردیبهشت ماه به همت انجمن جراحان ارتوپدی ایران، انجمن جراحان ستون فقرات ایران، انجمن جراحان ارتوپدی شاخه کرمان و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان در هتل جهانگردی برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha