نجات 2 کوهنور گیر افتاده در پرتگاه دره عقاب‌ها و تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه خودروی سواری در آزاد راه تهران - کرج در منطقه گرمدره با پنج مصدوم از مهمترین حوادث 24 کشور به شمار می‌رود.

سلامت نیوز: نجات 2 کوهنور گیر افتاده در پرتگاه دره عقاب‌ها و تصادف زنجیره‌ای پنج دستگاه خودروی سواری در آزاد راه تهران - کرج در منطقه گرمدره با پنج مصدوم از مهمترین حوادث 24 کشور به شمار می‌رود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ساعت 16:20 دقیقه روز گذشته پنج دستگاه خودروی سوای با یکدیگر برخود و 5 نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وی افزود: یک دستگاه خودروی پژو پرشیا در آزاد راه واژگون و این حادثه موجب شد تا چهار دستگاه خودروی سواری دیگر به هم برخورد کنند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: خدمات درمانی اولیه در محل حادثه به مصدومان ارائه شد و مصدومان توسط ماموران امدادی اورژانس به بیمارستان مدنی کرج منتقل شدند.

وی همچنین به نجات 2 کوهنورد از ارتفاعات طاق بستان بعد از چهار ساعت عملیات نجات اشاره کرد و گفت: دو نفر از جوانان کوهنورد کرمانشاهی روز سه شنبه برای کوهنوردی به ارتفاعات طاق بستان رفته و متاسفانه در پرتگاه ارتفاعات گرفتار می‌شوند.

درخشان افزود: پس از گذشت اندک زمانی، دیگر همشهریان که آنجا حضور داشتند متوجه این موضوع می‌شوند که دو جوان در پرتگاه گرفتار شده‌اند، پس از اطلاع، دو تیم امداد و نجات کوهستان که متشکل از 10 نفر از امدادگران با تجربه بودند با تجهیزات تخصصی به منطقه مورد نظر در قله فرخ شاد(دره عقاب‌ها) اعزام گردیدند.

وی افزود: بعد اعزام تیم‌های عملیاتی  با تلاش فراوان نجاتگران و بستن کارگاه ومهار دو کوهنورد عملیات 4 ساعته به پایان رسید و دو جوان  در کمال صحت سلامت به منطقه امن هدایت شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha