چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

پرسنل شرکتی که کارهای تاسیسات بیمارستان را انجام می‌داده با هدف امداد به مصدومان محبوس، تلاش می‌کند آنها را از آسانسور بیرون بیاورد، اما متأسفانه پس از لحظاتی صدای برخورد آسانسور با سر این جوان ‌شنیده ‌و منجر به مرگ او می‌شود.

سلامت نیوز: پرسنل شرکتی که کارهای تاسیسات بیمارستان را انجام می‌داده با هدف امداد به مصدومان محبوس، تلاش می‌کند آنها را از آسانسور بیرون بیاورد، اما متأسفانه پس از لحظاتی صدای برخورد آسانسور با سر این جوان ‌شنیده ‌و منجر به مرگ او می‌شود.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، به گفته شاهدان عینی، در پی انتقال چند نفر از مصدومین یک تصادف به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان، برای انتقال آنها به طبقات فوقانی بیمارستان از آسانسور موجود استفاده شده، اما آسانسور که اتفاقا تجربه خرابی مکرر را داشته است، در وسط راه خراب شده و مصدومان به همراه یکی از پرسنل بیمارستان در داخل آسانسور محبوس می‌شوند.
 
‌«یاسر صبری»، از پرسنل شرکتی که کارهای تاسیسات بیمارستان را انجام می‌داده با هدف امداد به مصدومان محبوس، تلاش می‌کند آنها را از آسانسور بیرون بیاورد، اما متأسفانه پس از لحظاتی صدای برخورد آسانسور با سر این جوان ‌شنیده ‌و منجر به مرگ او می‌شود.
 
حمیدرضا بیگرضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب در گفت و گو با ایسنا، منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه از دو سال پیش تعمیر و نگهداری تاسیسات بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به شرکت خصوصی «شاهدغرب» سپرده شده است، گفت: این شرکت شش نفر را به منظور انجام کارهای نگهداری و تاسیسات بیمارستان استخدام کرده است.
 
وی اظهار کرد: روز حادثه یکی از آسانسورهای بیمارستان در ارتفاع نیم متری گیر کرده و دو بیمار و یک نفر از پرسنل در آن گرفتار می‌شوند.
 
بیگرضایی افزود: از شرکت مذکور دو نفر به منظور رفع مشکل به بیمارستان مراجعه می کنند که متاسفانه یک نفر از آنها که در آسانسور کناری مشغول رفع مشکل بوده روی سقف آسانسور رفته و سرش در لابلای آهن‌ها و سیم‌های روی سقف آسانسور گیر کرده و همانجا فوت می‌کند.
 
وی افزود: به محض وقوع حادثه به فرمانداری، دادستانی، قاضی کشیک و اداره آگاهی اطلاع داده شد و همه محل وقوع حادثه را نظاره گرده و تمام اقدامات قانونی انجام شده و پس از خارج کردن متوفی، آسانسور مذکور پلمب شد.
 
به گفته بیگرضایی، امور حقوقی این پرونده در حال پیگیری است که تاکنون نتایج آن اعلام نشده است.
 
لازم به ذکر است سال گذشته نیز در بیمارستان طالقانی کرمانشاه یک کارمند بخش تاسیسات این بیمارستان به علت خرابی آسانسور کشته و فرد دیگری نیز مصدوم شد.
 
امیدواریم مسئولین شرایطی را فراهم آورند که دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • leila ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    ماها عادت کردیم حتمی باید یکی بمیره تا به فکر چاره باشیم خدا ازتون نگذره