کیفرخواست عامل حمله مرگبار به دو دختربچه و یک پسر نوجوان صادر شد.ساعت 4 و 30 دقیقه سه‌شنبه 29 مردادماه سال 92 فریادهای زنانه‌ای همسایه‌های آنان را در خیابان امام موسی صدر در محله شوش به کوچه کشاند.

سلامت نیوز: کیفرخواست عامل حمله مرگبار به دو دختربچه و یک پسر نوجوان صادر شد.ساعت 4 و 30 دقیقه سه‌شنبه 29 مردادماه سال 92 فریادهای زنانه‌ای همسایه‌های آنان را در خیابان امام موسی صدر در محله شوش به کوچه کشاند.
 
یک زن و پسرش در حالی که غرق در خون بودند وسط کوچه روی آسفالت خود را می‌کشیدند تا از خانه‌شان دور شوند. این مادر و پسر کمک خواستند و همسایه‌ها با پلیس 110 و اورژانس تماس گرفتند و از مرد آشنایی که چاقو در دست گرفته بود و با عربده‌کشی همه را تهدید می‌کرد، خواستند آرامش خود را حفظ کند! وقتی مأموران کلانتری 116 مولوی در صحنه حادثه خونین حاضر شدند با توجه به سرکشی‌های مرد چاقوکش وی را با شلیک گلوله‌ای زمینگیر کردند.  بررسی‌های میدانی نشان داد دو دختر 5 و 7 ساله به نام‌های «مهلا» و «بهار» کشته شده‌اند و دو زن و یک پسر 15 ساله بشدت زخمی هستند.

«مازیار» 35 ساله در بازجویی‌ها ادعا کرد با همسرش دعوا کرده و کنترل خود را از دست داده است و نمی‌خواست دست به چنین جنایتی بزند. کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند ساعت 4 صبح جنایت، مازیار با همسرش دعوا کرده و در حالتی جنون‌آمیز با چاقو به سوی وی حمله‌ور شده و چندین ضربه به همسرش زده است که زن جوان از ترس مرگ خود را از طبقه دوم به پایین پرتاب کرده و دختر 5 ساله خانواده به نام «مهلا»‌که از ترس به گریه افتاده بود از سوی پدر خشمگین مورد حمله قرار گرفته و مازیار، وی را نیز به پایین پرتاب کرده است. مازیار که بر رفتارش کنترل نداشته هنگام فرار از را‌ه‌پله‌ها با «اعظم» صاحبخانه روبه‌رو شده و با چاقو وی را نیز زخمی کرده و سپس پسر و دختر اعظم را مورد حمله قرار داده که بهار و مهلا کوچولو خیلی زود به کام مرگ فرو رفته‌اند. «علی» 15 ساله نیز که در بخش مراقبت‌های ویژه تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته بود پس از 72 ساعت تسلیم مرگ شد و مازیار خود را در برابر سه جنایت دلخراش دید.
بنابر این گزارش، «آرش سیفی» دادیار اظهارنظر دادسرای امور جنایی تهران پس از 9 ماه، پرونده عامل این جنایت هولناک را با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال کرد و مازیار بزودی از سوی پنج قاضی پای میز محاکمه خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha