شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 113269

رییس جمهور در آستانه 5 ژوئن روز جهانی محیط زیست به پارک پردیسان رفت و در مراسم هفته جهانی محیط زیست حضور یافت.

روحانی: ریزگردها نوعی تروریسم است

سلامت نیوز: رییس جمهور در آستانه 5 ژوئن روز جهانی محیط زیست به پارک پردیسان رفت و در مراسم هفته جهانی محیط زیست حضور یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز شنبه در آستانه 5 ژوئن - مصادف با 15 خرداد، روز جهانی محیط زیست - با حضور در ساختمان سازمان محیط زیست واقع در پارک پردیسان با کارکنان این سازمان دیدار و در مراسم هفته محیط زیست سخنرانی کرد.

او در بخشی از سخنانش به موضوع ریزگردها اشاره کرد و گفت: «بخش عمده دیداری که با نخست وزیر عراق داشتیم به بحث ریزگردها اختصاص داشت. او مدام از تروریسم حرف می زد،‌ اما من از ریزگردها می گفتم. گفتم ریزگردها هم نوعی تروریسم است.»

رییس جمهور در بخشی دیگر از سخنانش گفت: دولت به تنهایی قادر به حل مسایل اجتماعی نظیر محیط زیست ، اقتصاد و دین نیست ، بلکه حل این مسایل نیازمند حضور همه مردم است و دولت وظیفه دارد تسهیلات لازم برای حضور مردم در صحنه را فراهم آورد و از آنها حمایت کند.

گفتنی است در این مراسم معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور و تعدادی از اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha