شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

رییس کلانتری 128 تهران نو از مرگ یک سارق در پی آخرین سرقتش از یک منزل مسکونی خبر داد.

سلامت نیوز:رییس کلانتری 128 تهران نو از مرگ یک سارق در پی آخرین سرقتش از یک منزل مسکونی خبر داد.
 
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت وگو با ایسنا،‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 18:20 در اولین روز خرداد امسال،‌ حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر سرقت منزل که شامل شیرآلات و شوفاژ و فرش و وسایل قیمتی و ... در آدرس میدان وثوق خیابان امامت صورت گرفته که با مراجعه شاکی به هویت "نسترن" به این یگان پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.
 
وی افزود: در ادامه با تشکیل پرونده تحقیقات ماموران اغاز شد و حکایت از آن داشت که از منزل شاکیه وسایلی نظیر 6 عدد رادیاتور، 8 عدد شیر آلات، 3 تخته فرش و ... توسط سارق و یا سارقین به سرقت رفته است.
 
موقوفه‌ای با بیان اینکه در ادامه تحقیقات ماموران از طریق همسایگان شاکیه در ساعت دو بامداد دوم خرداد ماه امسال، متوجه حضور سارقان در خانه مجاور منزل شاکیه شدند، گفت: بلافاصله به محل اعزام و بررسی‌های پلیسی نشان داد که سارقان سه نفر هستند و 2 نفر از سارقان در داخل منزل و دیگری بر روی موتورسیکلت بوده است، لذا راکب موتور سیکلت به هویت "حامد" توسط اهالی محل دستگیر و یکی دیگر از سارقین به نام "احد" که در حال پریدن از دیوار ساختمان بود توسط ماموران دستگیر شد.
 
وی افزود: برای دستگیری نفر سوم ماموران به جستجو پرداختند که متوجه یکی از ساختمان‌های خالی از سکنه شدند و در بررسی دریافتند یک عدد چاه در داخل منزل وجود داشته و فاقد حفاظ بوده و سارق سوم در داخل چاه افتاده است.
 
موقوفه‌ای با بیان اینکه با کمک عوامل آتش نشانی ایستگاه 60 و اورژانس تماس نفر سوم با مشخصات ظاهری حدودا 45 الی 50 ساله و معتاد به مواد مخدر، فاقد مدارک شناسایی و مجهول الهویه از داخل چاه بیرون کشیده شد، گفت: به دلیل شدت جراحات وارده ناشی از افتادن در چاه این فرد جان خود را از دست داده بود.
 
رییس کلانتری 128 تهران نو با بیان اینکه در تماس ماموران با قاضی امور جنایی مقرر شد جسد سارق تحویل پزشکی قانونی شود، گفت: در ادامه سارقان پس از دستگیری به کلانتری 128تهران نو منتقل و این افراد پس از تحقیقات مقدماتی تحویل کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس اگاهی تهران بزرگ شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha