فرمانده انتظامی کاشمر خاطرنشان کرد: این راننده پس از بارگیری شیر از مرکز جمع‌آوری در یکی از جاده‌های فرعی روستایی، مقداری از شیر داخل تانکر را تخلیه و آب جایگزین آن می‌کرده است که در زمان تخلیه 300 کیلو شیر، دستگیر شد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی کاشمر گفت: فردی که به تانکرهای حمل شیر آب اضافه می‌کرد دستگیر شد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ابوالقاسم باقری در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات این خبر گفت: با اعلام یکی از مراکز جمع‌آوری شیر در سطح شهرستان مبنی بر پایین آمدن غلظت شیر و کیفیت شیر جمع‌آوری شده، پرونده به دایره اطلاعات کلانتری 11 جانبازان کاشمر ارجاع شد تا موضوع بررسی شود.
 
وی با اشاره به اینکه مأموران دایره اطلاعات کلانتری پس از انجام تحقیقات اولیه به رانندگان تانکرهای حمل شیر به کارخانه مظنون شدند، افزود: به دلیل حساسیت موضوع، مأموران به صورت نامحسوس طی چند روز متوالی تانکرهای حمل شیر را از مبدا تا مقصد تعقیب کردند.
 
فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به اینکه در کنترل‌های نامحسوس یکی از رانندگان تانکرهای حمل شیر در یک محل خلوت اقدام به تخلیه شیر می‌کرد توسط مأموران دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این راننده پس از بارگیری شیر از مرکز جمع‌آوری در یکی از جاده‌های فرعی روستایی، مقداری از شیر داخل تانکر را تخلیه و آب جایگزین آن می‌کرده است که در زمان تخلیه 300 کیلو شیر، دستگیر شد.
 
وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری، در برابر مستندات قانونی و مستدل پلیس به جرم خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های خود به انجام 10 مرحله سرقت شیر به میزان 3 تن به همین روش اعتراف کرده است.
 
باقری گفت: پرونده این متهم پس از تکمیل شدن تحویل مراجع قضایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha