سرپرست ایستگاه 9 سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مشهد از نجات زن جوانی از ارتفاع 20 متری یک سایت پروازی در این شهر خبر داد.

سلامت نیوز: سرپرست ایستگاه 9 سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مشهد از نجات زن جوانی از ارتفاع 20 متری یک سایت پروازی در این شهر خبر داد.
افزود: صبح امروز وقوع یک مورد حادثه در سایت پروازی خواجه مراد واقع درحاشیه اتوبان مشهد به نیشابور به سامانه 125 مشهد اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل ایستگاه 9 و دو از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که زنی 25 ساله در سایت پروازی خواجه مراد در حال آموزش پرواز با پاراگلایدر بود که در ارتفاع 180 متری از زمین، بی‌احتیاطی و وزش باد شدید باعث انحرافش از مسیر و برخوردش با شبکه برق 20 هزار ولت شده است.

رجایی با بیان اینکه این زن در ارتفاع 20 متری از سطح زمین بر روی کابل های برق معلق مانده بود، گفت: آتش‌نشانان با درخواست از شرکت برق جریان برق 20 هزار ولتی منطقه را قطع کرده و همزمان با استفاده از نردبان 32 متری اقدامات خود در محل حادثه را آغاز کردند و پس از مدتی این زن را به پایین منتقل کردند.

وی با بیان اینکه جربان برق منطقه طی هماهنگی با شرکت برق وصل شد، اضافه کرد: این زن به علت شوک و استرس عصبی ناشی از این حادثه برای درمان توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شد.
منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha