دكتر قاضی زاده هاشمی در سفری سر زده به استان خراسان رضوی در جلسه‌ای با مسولین دانشگاه‌های علوم پزشكی شمال شرق كشور‌، نحوه اجرای طرح تحول سلامت را مورد بررسی قرار داد.

سلامت نیوز: دكتر قاضی زاده هاشمی در سفری سر زده به استان خراسان رضوی در جلسه‌ای با مسولین دانشگاه‌های علوم پزشكی شمال شرق كشور‌، نحوه اجرای طرح تحول سلامت را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته در حاشیه‌های پزشكی خبری پخش شد كه طی آن افراد مراجعه كننده به برخی بیمارستان‌ها در مشهد برای خرید تجهیزات پزشكی به بیرون بیمارستان‌ها ارجاع داده شده بودند.

پس از پخش حاشیه‌های پزشكی وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشكی طی سفری سر زده وارد استان خراسان رضوی شد‌ تا وضعیت اجرای طرح تحول سلامت در این استان و شمال شرق كشور را بررسی كند.

دكتر هاشمی در ابتدای ورود به مشهد‌، جلسه‌ا‌ی را با مسولین دانشگاه‌های علوم پزشكی شرق كشور داشت و گزارش آن‌ها از نحوه اجرای طرح تحول سلامت را بررسی كرد‌.

وزیر بهداشت پس از جلسه به صورت سر زده به بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) رفته و از بیماران بستری در این قسمت و از نحوه اجرای طرح تحول سلامت سوال كرد كه بازهم افرادی برای خرید تجهیزات پزشكی به بیرون بیمارستان فرستاده شده بودند.

پس از این بازدید سر زده دكتر هاشمی گفت : هیچكس برای خرید تجهیزات پزشكی نباید به بیرون بیمارستان فرستاده شود و با متخلفین طرح تحول سلامت به شدت برخورد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مشكلات پیش آمده در استان خراسان رضوی نیز در اسرع وقت حل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha