در حالی که قرار بود پیش از آغاز هفته جوان گزارش عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان به دولت ارایه شود، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: این کار حتی در هفته جوان نیز انجام نمی‌شود و گفته‌اند، هروقت زمانش فرا رسید، خبرتان می‌کنیم.

سلامت نیوز:در حالی که قرار بود پیش از آغاز هفته جوان گزارش عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان به دولت ارایه شود، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: این کار حتی در هفته جوان نیز انجام نمی‌شود و گفته‌اند، هروقت زمانش فرا رسید، خبرتان می‌کنیم.

دکترمحمود گلزاری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: هفته آینده وضعیت اصلاح قانون تسهیل ازدواج در جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مشخص می‌شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره انتقادات مطرح شده نسبت به بی‌توجهی مسئولان وزارتخانه به اسناد بالادستی در حوزه جوانان، گفت: با تشکیل شورای عالی جوانان و ستاد ملی جوانان چنین مشکلاتی حل می‌شود.

گلزاری در پایان درباره وضعیت راه‌اندازی مراکز همسرگزینی و تکلیف سایت‌های همسریابی، اظهارکرد: کلینیک‌های مشاوره قبل ازازدواج (همسرگزینی) تا مهرماه راه‌اندازی می‌شود. تا اول پاییز نیز تکلیف سایت‌های همسریابی مشخص می‌شود و اکنون در حال انجام بررسی‌های لازم هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha