عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، با یادآوری اتمام زمان قوه قضاییه برای تعیین تکلیف پرونده این تفحص، گفت: متاسفانه برای بررسی این پرونده هنوز تقسیم کاری در قوه قضاییه صورت نگرفته تا بررسی‌ها آغاز شود.

سلامت نیوز: عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، با یادآوری اتمام زمان قوه قضاییه برای تعیین تکلیف پرونده این تفحص، گفت: متاسفانه برای بررسی این پرونده هنوز تقسیم کاری در قوه قضاییه صورت نگرفته تا بررسی‌ها آغاز شود.


نادر قاضی‌پور در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی از سوی قوه قضائیه، افزود: به طور قطع تلاش قوه قضائیه برای به نتیجه رساندن این پرونده زمینه ساز تامین حقوق کارگرانی است که سال‌ها سرمایه خود را در این سازمان سرمایه گذاری کرده‌اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی،  با بیان اینکه تامین حقوق کارگران نیازمند تسریع در رسیدگی به پرونده تفحص از تامین اجتماعی از سوی قوه قضاییه است، گفت:‌ متاسفانه برای بررسی این پرونده هنوز تقسیم کاری در قوه قضاییه صورت نگرفته تا بررسی‌ها آغاز شود.

وی با تاکید بر ضرورت تقسیم کار در قوه قضاییه برای بررسی هر چه سریع‌تر پرونده تفحص از تامین اجتماعی، افزود: باید برای بررسی این پرونده تقسیم‌کاری بین چندین قاضی، دادیار و بازپرس صورت می‌گرفت.

وی با یادآوری پایان مهلت سه ماهه قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده تفحص از سازمان تامین اجتماعی، ادامه داد: ما از دادستان کل کشور و همچنین از قوه قضاییه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر با تقسیم کار زمینه بررسی پرونده تفحص از سازمان تامین اجتماعی را فراهم کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه تسریع در رسیدگی به پرونده سازمان تامین اجتماعی به معنای احقاق حقوق کارگران است، گفت: برای اجرای عدالت در کشور باید این پرونده هر چه سریع‌تر بررسی و متخلفان آن به مجازات خود برسند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha