موسوی نژاد تاکید کرد: ظن قوی این است که بستگان مسوولان از طریق واردات بنزین به ثروت و منافعی دست یافته اند. این افراد به قدرت و ثروت وصل هستند و در منافع مردم دست اندازی می کنند.

سلامت نیوز: موسوی نژاد تاکید کرد: ظن قوی این است که بستگان مسوولان از طریق واردات بنزین به ثروت و منافعی دست یافته اند. این افراد به قدرت و ثروت وصل هستند و در منافع مردم دست اندازی می کنند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم کیفیت بنزین پتروشیمی نوری و برخی پتروشیمی ها را تایید کرده و این تاییدیه موجود است، اظهارات وزیر نفت در خصوص واردات بنزین و بی کیفیتی بنزین داخلی را بازی سیاسی خواند و گفت: برخی از بستگان مسئولان منافعی در واردات بنزین دارند، همسر یک مقام دولتی از واردکنندگان بزرگ بنزین است.

مهدی موسوی نژاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: علی رغم تایید کیفیت بنزین های تولید پتروشیمی نوری و برخی پتروشیمی ها در دولت یازدهم در مدت کوتاهی طی هفته های قبل اعلام شد کیفیت بنزین این پتروشیمی ها در حد استاندارد قرار ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاییدیه وزارت نفت در خصوص کیفیت بنزین این پتروشیمی ها موجود است، گفت: مسئولان محیط زیست و سازمان استاندارد تاکنون هیچ آنالیز و آزمایشی در خصوص کیفیت بنزین های داخلی نداشته اند و بر اساس نظر وزارت نفت مبنی بر لزوم واردات بنزین و بی کفیتی بنزین داخلی اظهار نظر می کنند.

وی تاکید کرد: ظن قوی این است که بستگان مسئولان از طریق واردات بنزین به ثروت و منافعی دست یافته اند. این افراد به قدرت و ثروت وصل هستند و در منافع مردم دست اندازی می کنند.

عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: همسر یک مقام مسئول در دولت واردکننده بنزین است که این امر تردیدها در خصوص پشت پرده واردات بنزین را افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: وزارت نفت تاکنون نتوانسته بی کیفیتی بنزین تولید داخل را ثابت کرده و اسناد و مدارکی در خصوص سرطانزا بودن بنزین های داخلی منتشر کند.

موسوی نژاد با بیان اینکه پشت پرده واردات بنزین بازی سیاسی است، گفت: برخی از بستگان مسئولان به دنبال کسب منافعی هستند و در این راستا خواستار واردات بنزین می باشند.

عضو کمیسیون انرژی گفت: در صورتی که آلودگی بنزین تولید داخل ثابت شود کمیسیون انرژی خود وارد بررسی این موضوع شده و از ادامه تولید و فروش این بنزین جلوگیری می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha