با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی، مرکز غربالگری بیماری‌های سرطان زنان در بیمارستان الزهرای تبریز افتتاح شد.

سلامت نیوز: با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استانی، مرکز غربالگری بیماری‌های سرطان زنان در بیمارستان الزهرای تبریز افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در آیین افتتاح این مرکز گفت: تلاش می‌کنیم بسترهای مناسبی را برای حضور خیران در عرصه سلامت فراهم کنیم و این امر یکی از اولویت‌های مهم وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به مشکلات بهداشت و درمان کشور گفت: عقب ماندگی‌های این حوزه قابل گفتن نیست، ولی امیدورایم با حضور مردم و خیران فضا برای پیشرفت بهداشت و درمان در کشور فراهم شود.

وی با اشاره به حمایت های این وزارتخانه از نیکوکاران سلامت گفت: توجه به نیازمندان اولویت ماست و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهیم بود.

همچنین با حضور وزیر بهداشت، پژوهشکده ربع رشیدی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زیربنایی بالغ بر 30 هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

این پژوهشکده که در زیربنایی بالغ بر 30 هزار متر مربع کلنگ زنی شد با عرصه 10 هکتار و در سه بخش پژوهشکده علوم پزشکی و بالینی در 16 طبقه، پژوهشکده گروه دارویی در 11 طبقه و پژوهشکده علوم و فناوری‌های پیشرفته پزشکی در 7 طبقه احداث می‌شود.

فاز اول این طرح با زیربنای 16 هزار متر مربع و با قرارداد اولیه 90 میلیارد ریال در حال اجراست و مدت این قرارداد 17 ماه پیش بینی شده است.

این پژوهشکده شامل سالن اجتماعات، رستوران، کتابخانه، نمایشگاه و فضاهای اقامتی و استراحتی است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha