سلامت نیوز :رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت والدین پسربچه ای در دادگاه کیفری ، آغاز شد. آنها در شکایت خود گفتند: پسرمان دانش آموز مقطع ابتدایی است. چند روزی بود که رفتار پسرمان تغییر کرده بود.به این تغییر رفتار او مشکوک شده و پس از صحبت با پسر خود متوجه شدیم که او از سوی ناظم مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.با طرح این شکایت پرونده در اختیار ماموران قرار گرفت و مشخص شد، ناظم مدرسه با تهدید پسر بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری مهر در ادامه متهم دستگیر و در بازجویی ها منکر اتهام خود شد که در جریان تحقیق از دانش آموزان مشخص شد، ناظم رفتار خوبی با آنها نداشته است. رسیدگی به این پرونده، والدین پسر بچه 11 ساله دیگری نیز با مراجعه به دادگاه علیه ناظم مدرسه به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.


با توجه به حساسیت موضوع پرونده برای رسیدگی به شعبه 79 دادگاه کیفری فرستاده شد و متهم صبح امروز به اتهام آزار و اذیت به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه شد.


در این جلسه که به با حضور متهم و شکات برگزار شد متهم منکر اتهامات خود شد و شکات به طرح شکایت پرداختند. قضات دادگاه پس از این جلسه ادامه رسیدگی را به روز دیگری موکول کردند.متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.
بر اساس این گزارش، پس از افشای این موضوع جمعی از اولیای مدرسه با حضور در آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به این ماجرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha