سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 113497

معاون پرستاری وزارت بهداشت، رفع کمبود پرستار و اصلاح نظام پرداخت را دو اولویت در دستور کار وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری اعلام کرد.

رفع کمبود پرستار در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت

سلامت نیوز: معاون پرستاری وزارت بهداشت، رفع کمبود پرستار و اصلاح نظام پرداخت را دو اولویت در دستور کار وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری اعلام کرد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمد میرزابیگی در جریان سفر کاری خود به تبریز در حاشیه بازدید از بیمارستانهای مختلف این شهر در گفت و گوی با خبرنگار نظام پرستاری گفت: پرستاران و سایر نیروهای بالینی اعم از پیراپزشکان با امید بسیار مشغول خدمت هستند و اطمینان دارند که مسئولان در معاونت پرستاری و سازمان نظام پرستاری همچون گذشته با تمام توان در تلاشند تا ضمن ارتقاء و تقویت هویت حرفه ای به مسائل انگیزشی آنها توجه ویژه شده، موانع خدمتی برطرف شود.

وی ضمن قدردانی از خدمات پرستاران در اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: در این راستا دو مقوله عمده در دستور کار معاونت مراقبت و پرستاری وزارت بهداشت قرار دارد که همزمان پیگیری می شود و به زودی نتایج آن حاصل خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، رفع کمبود نیرو و بازنگری و اصلاح نظام پرداخت در نظام سلامت به ویژه با رویکرد طرح تحول سلامت را دو اولویت کاری عنوان کرد و گفت: پرستاران باید ضمن توجه و اهمیت به رضایتمندی مردم از طرح تحول سلامت و همراهی هر چه بیشتر در خدمت رسانی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دکترا و ارشد) و دانشجویان ترم آخر کارشناسی را به عنوان همکاران جوان، پرانگیزه و آماده به کار بپذیرند و از این طریق باعث شوند تا بحران کمبود نیرو را پشت سر گذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha