سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

دو كودك چهار و پنج ساله در روستای نورآباد بخش بوشكان دشتستان كه برای بازی وارد محفظه كوچك یخچال یك دستگاه كامیون شده بودند، دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند.

سلامت نیوز: دو كودك چهار و پنج ساله در روستای نورآباد بخش بوشكان دشتستان كه برای بازی وارد محفظه كوچك یخچال یك دستگاه كامیون شده بودند، دچار خفگی شده و جان خود را از دست دادند.
    محمدعلی دهقان، رییس اورژانس و فوریت های پزشكی شهرستان دشتستان در گفت وگو با ایرنا درباره این واقعه گفت: دو كودك كه خواهر و برادر بودند، عصر یكشنبه هنگام بازی اطراف زمین كشاورزی پدربزرگ خود، وارد محفظه یخچال یك دستگاه كامیون شدند كه در محل پارك شده بود.


وی اضافه كرد: پس از ورود كودكان به محفظه یخچال كامیون، در آن از بیرون بسته و زندانی شدند كه به علت اكسیژن كم در فضای بسته دچار خفگی شدند.


دهقان ادامه داد: والدین این كودكان كه درجست وجوی آنها بوده اند با مراجعه به راننده كامیون كه در حال استراحت در باغ بود كامیون را بازبینی كردند و متوجه زندانی شدن این كودكان در محفظه یخچال كامیون شدند. وی بیان كرد: اورژانس 115 شهر كلمه، این كودكان را كه به علت 45 دقیقه حبس شدن در محفظه كوچك یخچال دچار خفگی شده بودند به درمانگاه بخش بوشكان انتقال داد اما عملیات احیای قلب و دیگر اقدامات پزشكی در این مركز نیز نتیجه بخش نبود و هر دو كودك جان خود را از دست دادند.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha