سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 113532

توفان روز گذشته با سرعتی 120 کیلومتر تهران را درنوردید و به دلیل عدم اطلاع رسانی سازمان هواشناسی 5 کشته و 28 مجروح برجای گذاشت.همچنین موجب شکسته شدن شاخ و برگ و نیز قطع تعداد زیادی درخت در سطح شهر تهران شد به طوری که بعد از توفان سطح اکثر معابر و خیابان ها پوشیده از شاخه های ریز و درشت درختان شد. البته سقوط دکل های مخابراتی نیز از دیگر آسیب های این توفان بود.

عکس/هولناک ترین صحنه های توفان سیاه تهران

سلامت نیوز: توفان روز گذشته با سرعتی 120 کیلومتر تهران را درنوردید و به دلیل عدم اطلاع رسانی سازمان هواشناسی 5 کشته و 28 مجروح برجای گذاشت.همچنین موجب شکسته شدن شاخ و برگ و نیز قطع تعداد زیادی درخت در سطح شهر تهران شد به طوری که بعد از توفان سطح اکثر معابر و خیابان ها پوشیده از شاخه های ریز و درشت درختان شد. البته سقوط دکل های مخابراتی نیز از دیگر آسیب های این توفان بود. 

به گزارش سلامت نیوز،قطعی برق 50 هزار تهرانی نیز که در برخی از محدوده ها مانند آزادی بیشترین قطعی برق را داشت و با تاخیری 5 ساعته وصل شد از دیگر مشکلاتی بود که در پی این توفان رخ داد و البته اداره برق این نواحی نیز به دلیل تماس های فراوان بعد از تماس به روی پیغامگیر رفته و فقط یک پیام ضبط شده جوابگوی مردم بود.

در زیر عکس هایی از تصاویر هولناک توفان دیروز را مشاهده می کنید:

 

توفان سیاه تهران

توفان سیاه تهران

توفان سیاه تهران

توفان سیاه تهران

توفان سیاه تهران

توفان سیاه تهران

توفان سیاه تهران

توفان سیاه تهران

توفان سیاه تهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    0 0
    لطفا گناه خود را کمتر کنید لطفا البته