پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 113569

وزش توفان و بارش شدید باران و بروز سیل در نقاطی از استان سمنان، چهارشنبه شب موجب بروز خسارت در بخش های مختلف این استان شد.

سلامت نیوز: وزش توفان و بارش شدید باران و بروز سیل در نقاطی از استان سمنان، چهارشنبه شب موجب بروز خسارت در بخش های مختلف این استان شد.

وزش توفان و بارش شدید باران و بروز سیل در نقاطی از استان سمنان، چهارشنبه شب موجب بروز خسارت در بخش های مختلف این استان شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان به ایرنا گفت: شهرهای گرمسار و آرادان چهارشنبه شب شاهد وزش توفان بودند که سرعت آن قریب 80 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

احمد طاهری افزود: شهرستان های سرخه، سمنان، مهدیشهر و دامغان نیز چهارشنبه شب و بدنبال بارش شدید باران شاهد جاری شدن سیل بودند.

وی گفت: سیل در شهرستان مهدیشهر و منطقه خطیرکوه آن خساراتی به تاسیسات زیربنایی، راه و کشاورزی وارد کرد و در منطقه نعیم آباد شهرستان دامغان نیز تاسیسات زیربنایی از جمله راه، کشاورزی و منازل مسکونی دچار آسیب شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان سمنان گفت: کارشناسان در حال برآورد خسارات وارده به این مناطق هستند.

تغییرات جوی و بدنبال آن بارش باران و وزش شدید باد دمای هوای استان سمنان را نیز کاهش داد و بر اساس پیش بینی هواشناسی از پنجشنبه این تغییرات کاهش می یابد و بارش باران به صورت پراکنده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha