معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: روزانه هشت نفر در کشور به دلیل سوء مصرف مواد مخدر می‌میرند.

سلامت نیوز: معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: روزانه هشت نفر در کشور به دلیل سوء مصرف مواد مخدر می‌میرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،دین پرست در حاشیه شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود 75 درصد از بهبودیافتگان بعد از مدتی به مصرف دوباره مواد مخدر روی می آورند ، توانمندسازی بهبودیافتگان و خانواده های آن ها از اولویت های ستاد است.

وی تصریح کرد: تأمین هزینه های درمان معتادان و اختصاص پنج درصد از اعتبارات اشتغال کشور به بهبود یافتگان از مهمترین برنامه ای امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به بازدید از مراکز ترک اعتیاد هرمزگان افزود: ارائه خدمات درمانی به معتادان به ویژه در روستاهای دورافتاده و معتادین خیابانی و مشارکت بیشر مردم از نیازهای استان هرمزگان است.

وی در پایان گفت: هرمزگان به عنوان پیشانی مبارزه با مواد مخدر کشور است و شورای ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان باید به طور ویژه دیده و تقویت شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha