نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه امروزه قرارداد تامین اجتماعی با بیمارستان‌های دولتی در بعضی شهرستان‌ها امری ضروری است، گفت: تامین اجتماعی باید با بیمارستان‌های دولتی شهرستان‌هایی که فاقد بیمارستان ملکی هستند قرارداد بسته تا بیماران از خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

سلامت نیوز: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه امروزه قرارداد تامین اجتماعی با بیمارستان‌های دولتی در بعضی شهرستان‌ها امری ضروری است، گفت: تامین اجتماعی باید با بیمارستان‌های دولتی شهرستان‌هایی که فاقد بیمارستان ملکی هستند قرارداد بسته تا بیماران از خدمات رایگان بهره‌مند شوند.
عبدالرحمان رستمیان در گفت وگو با خانه ملت،‌ با بیان اینکه امروزه در بعضی شهرستان‌ها تامین اجتماعی دارای بیمارستان ملکی نیست، افزود: وجود بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در بعضی شهرستان‌ها زمینه ارایه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان و کاهش هزینه‌ها را در پی دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی،‌ با یادآوری مشکلات ناشی از نبود بیمارستان ملکی تامین اجتماعی در بعضی شهرستان‌های کشور، گفت:‌ نبود این بیمارستان‌ها باعث شده که یا بیماران به بیمارستان‌های دولتی مراجعه کرده که در این‌باره باید هزینه درمان بپردازند یا ممکن است برای دریافت خدمات از تامین اجتماعی، به شهرستان‌های دیگر که دارای بیمارستان‌های ملکی هستند مراجعه کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ تصریح کرد: به طور حتم لازم است تا تامین اجتماعی با بیمارستان‌های دولتی شهرستان‌هایی که فاقد بیمارستان ملکی هستند قرارداد بسته تا بیماران از دریافت رایگان و خدمات بهتر بهره‌مند شوند.

رستمیان تاکید کرد: نباید ملاک اصلی سازمان تامین اجتماعی خرید بیمارستان‌های ملکی در شهرستان‌ها باشد زیرا وجود بیمارستان‌های دولتی در شهرستان‌ها کافی است، در این زمینه سازمان تامین اجتماعی می‌تواند با انعقاد قرارداد با برخی بیمارستان‌های دولتی مشکل برخی شهرستان‌ها که فاقد بیمارستان‌های ملکی هستند رفع کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه قرارداد تامین اجتماعی با بیمارستان‌های دولتی کار بزرگ و اثربخشی است، گفت: با وجود آنکه وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی وعده تحقق چنین طرحی را داده بودند اما این اقدام هنوز انجام نشده بنابراین قرار است طی هفته آینده این موضوع را از وزیر کار پیگیری کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha