شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در تازه‌ترین مصوبه خود اساسنامه پارک‌های فناوری اطلاعات سلامت و انستیتوپاستور ایران را به همراه ۹ رشته کارشناسی ارشد به تصویب رساند.

سلامت نیوز: شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی در تازه‌ترین مصوبه خود اساسنامه پارک‌های فناوری اطلاعات سلامت و انستیتوپاستور ایران را به همراه ۹ رشته کارشناسی ارشد به تصویب رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، شورای گسترش در دویست و سی و سومین جلسه، اساسنامه پارک فناوری اطلاعات سلامت و پارک فناوری انستیتو پاستور ایران را به تصویب رساند.

این شورا همچنین با تمدید پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته نوبت دوم در دانشگاه علوم پزشکی تهران موافقت کرد.

موافقت قطعی با دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش که اکنون دارای 5 رشته پرستاری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، هوشبری و اتاق عمل در مقطع کارشناسی و یک رشته فوریت های پزشکی در مقطع کاردانی است، نیز از دیگر مصوبات این شورا است.

شورای گسترش همچنین با راه اندازی رشته های مختلف در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های علوم پزشکی موافقت کرد که از آن جمله می‌توان به ایمنی شناسی پزشکی در همدان، میکروب شناسی پزشکی در اردبیل، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون در بوشهر، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون در کرمان، اکولوژی انسانی و ارگونومی در یزد، بهداشت حرفه ای در قزوین، بهداشت محیط در کرج، اپیدمیولوژی در زاهدان اشاره کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha