مرد جوان که متهم است نوعروس خود را با ضربه های چاقو به قتل رسانده در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شد.

سلامت نیوز: مرد جوان که متهم است نوعروس خود را با ضربه های چاقو به قتل رسانده در جلسه دادگاه منکر اتهام خود شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر در این پرونده محمدرضا متهم است 15 آبان ماه سال 89 همسر خود به نام منظر را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است.

متهم در جریان تحقیقات منکر قتل همسرش شد و بازپرس جنایی با توجه به دلایل موجود در پرونده برای وی به اتهام قتل عمدی قرار مجرمیت صادر کرد.

در ادامه با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده محمدرضا متولد 1355 راننده آژانس دارای سابقه کیفری متهم به مباشرت در قتل همسرش به نام منظر در تاریخ 15 آبان سال 89 است.

وی افزود: ساعت 18 و 40 دقیقه روز حادثه متهم در حالی که خونسرد بود با پلیس تماس گرفت و از قتل همسرش با ضربه های چاقو خبر داد. متهم اصرار دارد روز حادثه از ساعت هفت و 50 دقیقه صبح از خانه خارج و ساعت 18 و 40 دقیقه بازگشته است. این در حالی است که همسایه وی ادعا کرده خودروی متهم را بین ساعت 10 تا 11 صبح در پارکینگ خانه دیده است. متهم و همسرش هشت ماه بود ازدواج کرده بودند و پیش از جنایت محمدرضا همسرش را تهدید کرده بود.

نماینده دادستان ادامه داد: متهم مدعی شده وقتی جسد را دیدم با مادرم و پلیس تماس گرفتم. اگر فردی به صورت ناگهانی جسد را ببیند دچار شک می شود. زن جوان با چاقویی که از سرویس چاقو برداشته شده بود به قتل رسیده این در حالی است که مقتول و متهم فقط از جای سرویس چاقو مطلع بودند. همچنین آثار ورود به زور و سرقت در صحنه جنایت دیده نمی شد. لباس متهم با لکه های خون مقتول نیز در محل جنایت کشف شد. با توجه به دلایل ارائه شده  و شکایت اولیای دم برای متهم تقاضای مجازات قانونی را دارم. در ادامه اولیای دم مقتول با حضور در جایگاه خواستار قصاص قاتل شدند.

قاضی عزیزمحمدی با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جوان منکر قتل همسرش شد و گفت: حدود چهار سال است که در زندان هستم و امیدوارم هرچه سریعتر قاتل دستگیر شود. روز حادثه حدود ساعت هشت صبح از خانه خارج شدم و ساعت 18 و 40 دقیقه وقتی برگشتم همسرم به قتل رسیده بود.

ابتدا فکر کردم همسرم بر اثر برق گرفتگی کشته شده است.

رئیس دادگاه: یکی از همسایه ها بین ساعت 10 تا 11 صبح ماشین شما را در پارکینگ دیده در این باره چه توضیحی دارید؟

متهم به قتل: همسایه طبقه سوم ما یک پراید شبیه ما دارد و احتمال می دهم او خودرو را اشتباه دیده است.

رئیس دادگاه: پیراهن آغشته به خون مقتول در خانه پیدا شده این پیراهن متعلق به شما بود.

متهم به قتل: بله این پیراهن متعلق به من بود و حدود 70 روز پس از قتل آن روز اولیای دم به اداره آگاهی تحویل دادند اما نمی دانم چرا خونی بود.

در ادامه جلسه دادگاه یکی از شاهدان در جایگاه قرار گرفت و گفت: من بازنشسته نیروی انتظامی هستم و همیشه سر کوچه می ایستم روز حادثه حدود ساعت 11 صبح ماشین مقتول را در داخل پارکینگشان دیدم. پس از دفاعیات وکلای متهم و آخرین دفاع محمدرضا قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha