ردم مریوان به سریال تکراری شکستگی لوله‌های فاضلاب در این شهر و عدم توجه مسئولان به این معضل همیشگی اعتراض دارند.

سلامت نیوز: مردم مریوان به سریال تکراری شکستگی لوله‌های فاضلاب در این شهر و عدم توجه مسئولان به این معضل همیشگی اعتراض دارند.

یک شهروند مریوانی در گفتگو با  ایلنا با انتقاد از بی توجهی مسئولان نسبت به رفع این مشکل کهنه و همیشگی گفت: شکستگی مکرر لوله های فاضلاب در مریوان گویا به یکی از معضلات تکراری این شهر تبدیل شده بطوریکه با توجه به گرم شدن هوا, مردم نگران ادامه این وضع در فصل گرم سال هستند.

ف.عزیزی با بیان اینکه جاری شدن فاضلاب در بعضی از خیابانها سلامتی مردم را تهدید می‌کند، افزود: بوی تعفن ناشی از جاری شدن فاضلاب، وجود حشرات موذی و تجمع زباله ها در آب فاضلاب باعث آزار و به مخاطره افتادن سلامت مردم شده است.

وی با ذکر این نکنه که شهرستان مریوان یک منطقه گردشگری است و اهالی مریوان با وجود این مشکل نزد میهمانان خود با خجالت‌زده‌اند، تصریح کرد: این مشکل را که یک مشکل دیرینه است به گوش مسئولان برسانید شاید فرجی حاصل شود و از خود اراده ای نشان دهند.

شهروند دیگری نیز که از وضعیت موجود ناراضی و معترض است گفت: مدتی است ترکیدن لوله های فاضلاب و قاطی شدن آن با آب لوله کشی در محله استادیوم مریوان باعث بوی مشمئز کننده و متعفن در محله و به مخاطره انداختن بهداشت مردم  شده است.

الف.آریا اظهار داشت: متأسفانه فاضلاب این محله به منازل مسکونی پایین دست نفوذ می کند و مشکلاتی برای آن به وجود آورده است. این مشکل را بارها به شرکت آب و فاضلاب شهرستان اطلاع داده ایم ولی با توجیهات آنان مواجه شده ایم و اقدام عملی در راستای رفع مشکل تاکنون صورت نگرفته است.

این شهروند مریوانی یادآور شد: با همکاری مردم محله می خواستیم این مشکل راحل کنیم که اداره آب و فاضلاب شهری خواستار قبول مسئولیت لوله گاز و کابل مخابرات انشعاب خانه ها از سوی ما شدند.

آریا ادامه داد: در برخی مناطق این شهر متاسفانه لوله‌های آب و فاضلاب شکسته و تخریب شده‌اند که قطعاً با ادامه این روند، مشکلاتی جدی برای مردم و  محیط زیست به دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha