پس از آتش سوزی هفته گذشته در انبار نفت حاشیه پالایشگاه نفت اصفهان و چند حادثه مشابه در پالایشگاه شازند اراک، صبح امروز شنبه حادثه آتش سوزی مشابهی در پالایشگاه نفت آبادان به وقوع پیوست که در جریان این حادثه سه نفر از کارکنانان پالایشگاه دچار گاز گرفتگی شدند.

سلامت نیوز: پس از آتش سوزی هفته گذشته در انبار نفت حاشیه پالایشگاه نفت اصفهان و چند حادثه مشابه در پالایشگاه شازند اراک، صبح امروز شنبه حادثه آتش سوزی مشابهی در پالایشگاه نفت آبادان به وقوع پیوست که در جریان این حادثه سه نفر از کارکنانان پالایشگاه دچار گاز گرفتگی شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، فواد فرد یکی از مسئولان پالایشگاه نفت آبادان در تشریج جزئیات این حادثه جدید نفتی گفت: آتش سوزی در ساعت سه و 57 دقیقه بامداد امروز شنبه در واحد تفکیک گاز  گسپلنت CR1 بر اثر نشتی از یک تلمبه خانه به وقوع پیوست.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه آبادان با اشاره به مهار آتش سوزی در واحد گسپلنت قدیمی ترین پالایشگاه نفت ایران و منطقه خاورمیانه گفت: واحدهای آتش نشانی پالایشگاه با حضور در محل نشتی و آتش سوزی توانستند در ساعت 6 و سه دقیقه آتش را مهار کنند.

فواد فرد با یادآوری اینکه ساعت هشت و 30 دقیقه با تلاش متخصصان واحد تعمیرات پالایشگاه آبادان واحد مربوطه پس از رفع عیب وارد مدار شد، گفت: سه نفر از کارکنان پالایشگاه نفت آبادان در این حادثه دچار گاز گرفتگی شدند که این کارکنان پس از مراقبت های ویژه از بیمارستان مرخص شدند.

به گفته مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت آبادان، علت اصلی این واقعه و عمل جرقه و بروز آتش سوزی در حال بررسی است.

در همین حال، مهر در آبادان گزارش داده است: در جریان این آتش سوزی چهار نفر دچار گاز گرفتگی خفیف شدند که سریعا به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام و درمان سرپایی شدند.

خسارت مالی وارد آمده به واحدهای پالایشگاهی آبادان در اثر این آتش سوزی هنوز برآورد نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha