فرزند رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: بهبودی حضرت آیت الله مهدوی کنی رو به پیشرفت و بهتر شدن حال ایشان کاملا محسوس است.

سلامت نیوز: فرزند رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: بهبودی حضرت آیت الله مهدوی کنی رو به پیشرفت و بهتر شدن حال ایشان کاملا محسوس است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، «سعید مهدوی کنی» در گفت وگو با خبرنگاران در بیمارستان بهمن افزود: آیت الله مهدوی کنی دارای علایم حیاتی است و نسبت به محیط عکس العمل نشان می دهد.

وی ادامه داد: تمام اعضای بدن ایشان از جمله قلب، کلیه و ریه ها در وضعیت خوبی است و فقط وضعیت مغزی وی باید بهتر شود که به دلیل مصرف دارو، اکنون نمی توان نظرات فنی دقیقی در این باره اعلام کرد.

فرزند آیت الله مهدوی کنی، از خبرنگاران خواست به پزشکان فرصت دهند تا پس از بررسی ها و آزمایشات بیشتر، نتایج نهایی را اعلام کنند.

وی ادامه داد: به هر حال آسیب وارده جدی بوده و وضعیت کنونی ایشان عنایت خداوند است و تعارف نیست و اطبا نیز معتقدند برای بهبودی حال ایشان باید دعا کنیم.

آیت الله مهدوی کنی چهارشنبه گذشته پس از شرکت در مراسم بیست وپنجمین سالگرد ارتحال امام(ره)، حین مراجعت به منزل دچار عارضه قلبی شد و برای درمان به بیمارستان بهمن تهران انتقال یافت.

در مدت بستری شدن رییس مجلس خبرگان، رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه، رییس مجمع تشخص مصلحت نظام و جمعی از مسوولان از وی عیادت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha