با حکم وزیر بهداشت، محمدرضا داودآبادی به جای محمد حسین آیتی به عنوان معاون امور دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد.

سلامت نیوز: با حکم وزیر بهداشت، محمدرضا داودآبادی به جای محمد حسین آیتی به عنوان معاون امور دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت منصوب شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمدرضا داودآبادی به جای محمدحسین آیتی به سمت معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت منصوب شد.

 محمدرضا داودآبادی پزشک عمومی و رئیس هیئت مدیره جامعه قاریان قرآن مشهد بوده است.

داودآبادی مدیر مرکز پژوهشی آیات، عضو منتخب شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، عضو کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مسئول کمیته قرآن و مؤسسات کمیسیون تبلیغ و ترویج شورای توسعه فرهنگ قرآنی و عضو اتاق فکر صدا و سیما نیز هست.

تهیه اساسنامه انجمن خادمان قرآن ایران به سفارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت در تیم پژوهشی پروژه طبقه‌بندی عناصر جامعه قرآنی، عضویت در تیم طراحی مدلهای آموزش نخبگان و کلاسیک و آکادمیک کردن دوره‌های آموزشی فرهنگی و عضویت در تیم طراحی مدلهای توسعه یافته تبلیغ و ترویج قرآن کریم نیز از جمله فعالیتهای گذشته داوود آ‌بادی است.

 
محمد حسین آیتی در دوره مسئولیت مرضیه وحید دستجردی به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت جایگزین فرحناز ترکستانی در این سمت شد.

 

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در زمان وزارت وحید دستجردی احیا شده بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha