معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از راه‌اندازی ستاد فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد.

سلامت نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از راه‌اندازی ستاد فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، علی میردهقان ظهر امروز در سمینار آموزش طرح تحول نظم سلامت اظهار کرد: این برنامه یک تحول اساسی در حوزه بهداشت و درمان است که باید با جدیت پیگیری و انجام شود.

وی ادامه داد: با اجرای این برنامه تهیه دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین دریافت خدمات آزمایشگاهی و تصویربرداری با مسئولیت و تأمین هزینه توسط بیمارستان برای بیماران در زنجیره دانشگاه فراهم شده است.

این مسئول افزود: ساماندهی بازار آشفته دارو و تجهیزات پزشکی کشور از لحاظ قیمت و کیفیت و نحوه تامین آنها از دستاوردهای این برنامه است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: در این برنامه دسترسی مردم به پزشکان در مناطق محروم افزایش یافته و زمینه بهره‌مندی مردم در نزدیک‌ترین فاصله به مکان زندگی‌شان فراهم می‌گردد.

وی تغییر رفتار پزشکان و ایجاد تمایل فعالیت در کلینیک‌های ویژه و افزایش رضایت بیماران مراجعه کننده را از دیگر ویژگی‌های این برنامه اعلام کرد.

میردهقان با اشاره به بسته هتلینگ افزود: هتلینگ بیمارستان‌های دولتی به طور کامل بازسازی و نوسازی خواهد شد، به طوری که تمامی بیمارستان‌ها تا مهرماه سال جاری به حداقل استاندارد (سه ستاره) خواهند رسید.

وی در پایان اظهار داشت: بررسی به صورت نمونه پرونده‌های پزشکی مراکز با حضور پزشکان عضو انجمن‌های تخصصی نظام پزشکی، راه‌اندازی ستاد فوریت‌های دانشگاه به صورت آنکال به منظور تکمیل تیم نظارت و بازرسی شبانه از بیمارستان‌ها و راه‌اندازی سایت طرح تحول نظام سلامت در دانشگاه از امروز از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی البرز با هدف اجرای موفق‌تر برنامه طرح تحول است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha