سلامت نیوز:  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین گفت: عملیات نجات فرد محبوس در چاه بعد از گذشت 24 ساعت همچنان با تلاش نیروهای امدادی ادامه دارد.
 
سیدعلی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه حادثه ساعت 11 و 15 دقیقه روز گذشته اتفاق افتاده است نیروهای آتش‌نشانی به‌صورت شبانه‌روزی در محل حادثه حضور دارند و گودبرداری انجام می‌دهند.
 
وی افزود: تاکنون 12 متر گودبرداری صورت گرفته که 6 متر از این میزان با عرض 3 در 4 و 6 متر دیگر برای کاهش خطر با عرض کمتر گودبرداری شده است.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان عمق منتهی به میله‌ها در چاه حدود 15 متر تخمین زده‌ شده و پس از گودبرداری 15 متر می‌توانیم وارد انبار شویم.
 
وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین از تجهیزات کامل برخوردار است، گفت: بافت قدیمی منطقه و باریک بودن راه‌های عبور، ورود ماشین‌آلات و دستگاه‌های مکانیزه را به این محل مشکل کرده است و گودبرداری به صورت دستی توسط مأموران صورت می‌گیرد.
 
شفیعی یادآور شد: در این عملیات دو گروه 6 نفره فعالیت می‌کنند که با توجه به زمان طولانی عملیات، اکیپ‌ها هر 3 الی 4 ساعت تعویض می‌شوند.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قزوین خاطرنشان کرد: تعداد افراد سقوط کرده در چاه را دو نفر تخمین زده بودیم با توجه به بررسی‌های صورت گرفته یک مرد در داخل چاه سقوط کرده است که تاکنون جان خود را از دست داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha