ساختمان بیمارستان‌های دولتی در خور و شان بیماران نیست و ضرورت دارد در کنار اجرای طرح تحول نظام سلامت، توجه ویژه‌ای به بهبود شرایط نامناسب این بیمارستان‌ها شود.

ضرورت بازسازی ساختمان‌های فرسوده بیمارستان‌های دولتی

سلامت نیوز: ساختمان بیمارستان‌های دولتی در خور و شان بیماران نیست و ضرورت دارد در کنار اجرای طرح تحول نظام سلامت، توجه ویژه‌ای به بهبود شرایط نامناسب این بیمارستان‌ها شود.

دکتر عابد فتاحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ساختمان بیمارستان‌های دولتی در شان رسیدگی به بیماران نیست و هرچه سریعتر باید به وضعیت بد این بیمارستان‌ها رسیدگی شود.

وی گفت: ساختمان فرسوده این بیمارستان‌ها منجر به وارد آمدن هزینه‌های جانبی زیادی در جهت تعمیرات می‌شود، لذا باید به صورت ریشه‌ای این ساختمان‌ها بازسازی شود و به حدی برسد که در خور بیماران باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با اجرای طرح تحول نظام سلامت این بیمارستان‌ها با مشکلات بیشتری مواجه شده‌اند، چرا که مراجعات به این بیمارستان‌ها افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: ناکافی بودن تخت‌های بیمارستان‌های دولتی از جمله مشکلات موجود در این بیمارستانها است که باید با تخصیص اعتبارات بیشتر هرچه سریعتر برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha