پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 11385

نقد سلامت : عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به نقد عملکرد سازمان ها و نهادهای مرتبط با نظام سلامت می پردازد .

این برنامه روز دو شنبه با حضور پلیس امنیت اجتماعی ایران و آقای دکتر عیسی جلالی روانشناس به موضوع ارتقاء امنیت اجتماعی  می پردازد. نقد سلامت به سردبیری رویا یمینی روز دوشنبه ساعت 15 تا 16 پخش می شود .
 

به تنهایی


مادری در روز فارغ التحصیلی پسرش یادی از گذشته می کند که چگونه همرش فوت می شود و او مجبور بود که به تنهایی با مشکلات مبارزه کند تا اینکه .....
برنامه روایت سلامت عنوان برنامه ای است که به روایت داستانهای مهیج و شنیدنی پرداخته و در پایان داستان خانم دکتر ناظمی  روانشناس برنامه به تحلیل و روابط شخصیتهای داستان می پردازد .
 این برنامه   روز جمعه 28 تیر ساعت 9 به سردبیری و نویسندگی خانم متین پارسا ، تهیه کنندگی خانم سارا شریفی  و گویندگی معصومه نوازانی پخش می شود .

فراسو : عنوان برنامه ا ی است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماری ها و موضوعات پزشکی می پردازد پ. این برنامه ساعت 15/8 پخش می شود و موضوع هفته آینده به شرح ذیل می باشد : 
شنبه : خونریزی بینی و ارتباط آن با دیگر بیماریها _ یک شنبه : پروتزهای صورت _ دوشنبه تیک و اختلالات عصبی _ سه شنبه : تپش قلب _ چهارشنبه : اختلالات شخصیت _ پنج شنبه : پیشگیری و کنترل اگزما

زیبا اما سلامت : عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بحث جراحی و اعمال زیبایی و مزایا و معایب آن می پردازد این برنامه روز شنبه با حضور آقای دکتر نراقی فوق تخصص جراحی زیبایی به موضوع جراحی زیبایی بینی می پردازد این برنامه ساعت 15 پخش می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha