انجمن صرع ایران گالری تصویر سازی "رویایی به رنگ تو" را با اجرای مراسم افتتاحیه در تاریخ هفدهم خرداد ماه به مدت یک هفته در گالری هنری طبقۀ پنجم برج میلاد برگزار کرد.

سلامت نیوز: انجمن صرع ایران گالری تصویر سازی "رویایی به رنگ تو" را با اجرای مراسم افتتاحیه در تاریخ هفدهم خرداد ماه به مدت یک هفته در گالری هنری طبقۀ پنجم برج میلاد برگزار کرد.


به گزارش سلامت نیوز،این گالری که با حمایت برج میلاد و انجمن تصویرگران به نفع انجمن صرع ایران برگزار شده است، مجموعه ای از 25 اثر هنری از تصویرسازان نامی را برای نمایش و فروش عرضه کرده است.


 آثار استادان تصویرگری چون اکبر نیکان پور ، حافظ میر آفتابی ، بزرگمهر حسین پور ، علیرضا گلدوزیان ، علی هاشمی شهرکی ، پژمان رحیمی زاده، زینت بخش گالری "رویایی به رنگ تو" است.
   انجمن صرع ایران به حرمت رویاهایی که هرگز رنگ نمی بازند ، در روز نخست از ساعت 18 تا 21 با اجرای مراسم افتتاحیه به استقبال حامیان گالری "رویایی به رنگ تو" رفت و بازدید گالری در سایر روزها برای عموم آزاد خواهد بود.

سخنرانان افتتاحیه 
     مراسم افتتاحیۀ گالری توسط مجید پرکار - مسئول گروه فرهنگی انجمن صرع – اجرا شد و نخستین سخنران آن دکتر حمیده مصطفایی –مدیر عامل انجمن صرع ایران- بود.
   دکتر مصطفایی ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از مهمانان ، گفت : " هر فرد مبتلا به صرع در هر سنی و با هر جنسیتی به جز نیاز به درمان صرع ، نیازهای روانی،اجتماعی و اقتصادی بسیاری دارند که علاوه بر خود فرد مبتلا ، خانواده را نیز درگیر می کند که در نتیجه حمایت جامعه را می طلبد نه ترحم و دلسوزی. "
   دکتر مصطفایی پس از اشاره به فعالیت های انجمن صرع به عنوان تنها سازمان حمایتی مبتلایان به صرع ، از نیکوکاران و حامیان خواست تا انجمن را در راه رسیدن به اهداف خود ، یاری کنند.


  علیرضا گلدوزیان،عضو هیئت مدیرۀ انجمن تصویرگران دومین نفری بود که ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت : " این نخستین باری است که انجمن تصویرگران آثار خود را برای حمایت از سایر انجمن ها ارائه می کند که امیدوارم این جریان ادامه یابد. "
   مهدی صفایی،قهرمان کیک بوکسینگ و عضو کمیسیون ورزش شورای شهر تهران که برای نخستین بار با هدف حمایت از انجمن صرع ایران به نمایندگی از گروه تشریفات کانسپت در این مراسم شرکت کرده بود ، ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با این انجمن ، حمایت مادی و معنوی از انجمن را وعده داد.


  سخنران بعدی ، دکتر علی پیرهانی ، مرد بیست و یک زبانۀ جهان که نام او در کتاب گینس به ثبت رسیده است، بود که طی سخنرانی خود گفت : " انسان تا وقتی مشکلی نداشته باشد ، قدر سلامتی خود را نمی داند.من امروز علیرغم سردردی که داشتم در این مراسم شرکت کردم تا از نزدیک با انجمن صرع آشنا شوم و خدا را شاکر باشم برای نعمت بزرگ سلامتی . "
   آخرین سخنران این مراسم دکتر جعفر بوالهری،عضو هیئت مؤسس و هیئت مدیرۀ انجمن صرع ایران بود که پس از قدردانی از همکاری استادان تصویر گری و حامیانی که به جمع انجمن صرع پیوستند ، استمرار حمایت آنان را برای پیشبرد اهداف انجمن درخواست کرد.


   برنامه های جانبی
پخش کلیپ خاطره ای از یک فرد مبتلا به صرع ، قسمت دیگری از برنامه بود که میان سخنرانی ها انجام شد .
اجرای بداهه نوازی تار ، تنبک و دف توسط شهریار ظریفی و میلاد قریشی میان سخنرانی ها فضای مراسم را برای اهدای لوح های تقدیر از هنرمندانی که آثار خود را برای عرضه در اختیار انجمن گذاشته بودند ، آماده کرد.
لوح های تقدیر توسط دکتر مصطفایی و دکتر بوالهری اهدا شد به بداهه نوازان مراسم ، شهریار ظریفی و میلاد قریشی و سپس به هنرمندان تصویرگر حاضر در مراسم ، علیرضا گلدوزیان ، آرین خانی ، ایلیا تهمتنی ، سولماز نباتی ، سارا صفری ، سبا صفری ، الهه کورس راد ، لیدا معتمد ، بهاره ایمانی و طلایه اصغر زاده. 

حامیان گالری
   واحد روابط عمومی انجمن صرع ایران که این گالری را به همت حسام ایوبی و مجید پرکار و دبیران هنری ، سولماز نباتی و سارا صفری برگزار کرد ، با چاپ لوگوی حامیان خود بر روی پوستر و کاتالوگ گالری ،  از ایشان قدردانی کرد.
   این حامیان عبارتند از برج میلاد تهران ، انجمن تصویر گران ، هفته نامۀ چلچراغ ،  پرشین بلاگ ، آژانس تبلیغاتی روناک ، گروه تشریفات کانسپت ، شرکت نفتی کنترل تجهیز غرب ، مرکز چند زبانه ها و آتلیۀ گرافیک فاروس .
  



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha