تفاهم‌نامه همکاری میان شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و مجمع خیرین سلامت به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود به امضا رسید.

سلامت نیوز: تفاهم‌نامه همکاری میان شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و مجمع خیرین سلامت به منظور توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود به امضا رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، تفاهم‌نامه میان شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور مجمع خیرین سلامت صبح امروز (دوشنبه) با حضور سیدجواد قوام‌شهیدی، دبیرکل دبیرخانه شورای عالی و سیدرضا نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیرین سلامت در محل این شورا به امضا رسید.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه ارتقای سطح بهداشتی،‌درمانی و سلامت کشور از طریق توسعه تعامل و همکاری‌ها با ایرانیان مقیم و انجمن‌های خیریه خارج از کشور است.

از موضوعات تفاهم‌نامه می‌توان به بسترسازی برای بهره‌گیری بهینه از ظرفیت و توانمندی ایرانیان خارج از کشور، همکاری در تکمیل بانک آماری ایرانیان خارج از کشور تشکل‌ها و سازمانهای مردم نهاد،‌بهره‌گیری از توانمندی مجمع و اعضای آن به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ایرانیان کم برخوردار مقیم خارج از کشور و تلاش در جهت اخذ ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید سلامت از ایرانیان خارج از کشور اشاره کرد.

در این مراسم قوام‌شهیدی و نیری سخنرانی کردند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سبحان ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    0 0
    من جانبازی جوان هستم که دولت وبنیادحق منونداده است ومع الوصف به استضعاف کشیده شدم وقادربه ازدواج نبودم چنانچه ممکن است براساس انفاق درامرمقدس ازدواج کسی خدگونه منویاری کنه...به امیدتجلی کانهم بنیان مرصوص...