عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، از تشکیل جلسه فراکسیون متبوعش در هفته جاری خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته محیط زیست از ابتکار برای ارایه گزارش عملکرد سازمان محیط زیست برای حضور در فراکسیون دعوت شده است.

سلامت نیوز: عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، از تشکیل جلسه فراکسیون متبوعش در هفته جاری خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته محیط زیست از ابتکار برای ارایه گزارش عملکرد سازمان محیط زیست برای حضور در فراکسیون دعوت شده است.


کمال‌الدین پیرموذن در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری جلسه فردا سه‌شنبه( 20 خرداد) فراکسیون محیط زیست مجلس، گفت: این جلسه با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، در تشریح دلایل حضور ابتکار در فراکسیون محیط زیست، افزود: ابتکار برای ارایه گزارش عملکرد سازمان محیط زیست و همچنین بررسی وضعیت آب و هوا و کیفیت بنزین تولید کشور با توجه به هفته محیط زیست در فراکسیون حاضر خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: حضور ابتکار در فراکسیون محیط زیست برای آشنایی اعضای این فراکسیون با برنامه‌های دولت برای تامین آب و هوای سالم برای مردم و همچنین حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری است.

عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: عملکرد دولت در توقف تولید بنزین پتروشیمی‌ها اقدام مثبتی بود که این امر منجر به داشتن 6 روز هوای پاک در تهران شد که این موضوع نیز جای تشکر از مسئولان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha