رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اکنون درخشان‌ترین دوران را در اعمال سیاست‌های حمایتی در موضوع بهداشت و درمان شاهد هستیم.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اکنون درخشان‌ترین دوران را در اعمال سیاست‌های حمایتی در موضوع بهداشت و درمان شاهد هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از (ایسنا)، دکترمحمدهادی ایمانیه عصر روز دوشنبه 19 خرداد در جمع خبرنگاران افزود: پس از اجرایی شدن طرح جامع درمان، شاهد بهبود وضعیت در مباحث درمانی شامل هتلینگ، تامین دارو، فرانشیز درمان و ارتقاء رضایت‌مندی مردم هستیم.

ایمانیه گفت: در تداوم فعالیت‌های انجام شده برای ارتقا وضعیت بهداشتی و درمانی مردم، اکنون شاهد اجرایی شدن طرح شبکه جامع و همگانی سلامت هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه طرح جامع درمان اهداف خود را در قالب 8 بسته پیش‌بینی شده، دنبال کرده و می‌کند، خاطرنشان کرد: همواره معتقد بوده و هستیم که پیشگیری در هر مرحله‌ای از درمان بهتر و کم هزینه‌تر است.

ایمانیه با اشاره به این شعار بهداشتی که یک گرم پیشگیری بهتر از یک تن درمان است، گفت: توجه به اقدامات پیشگیرانه بسیار کم‌هزینه‌تر و تاثیرگذارتر از اقدامات درمانی است.

گفتنی است اجرای طرح شبکه جامع و همگانی سلامت در استان فارس آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha