مدیران شهری امروز به شورای شهر تهران رفتند و درمورد عملکرد شهرداری در طوفان هفته گذشته به اعضا توضیح دادند.

سلامت نیوز: مدیران شهری امروز به شورای شهر تهران رفتند و درمورد عملکرد شهرداری در طوفان هفته گذشته به اعضا توضیح دادند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمود صلاحی نماینده شهرداری در شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هواشناسی طوفان پایتخت را پیش بینی نکرده بود، گفت: خسارات وارد شده به شهر و شهروندان به استانداری تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به جزئیات تخریب طوفان در پایتخت گفت: 2560 اصله درخت شکسته یا از ریشه درآمده اند، همچنین 83 خودرو آسیب دیده و 28 چراغ راهنمایی، 91 تابلوی تبلیغاتی، 219 پرچم و المان شهری، 9 داربست، 22 تیر چراغ برق، 13 پورتال شهری، یک تلویزیون شهری، 28 ریزش دیوار، 3 خرابی سقف و 5 کشته و 81 جراحت که 63 درصد آن مرد بودند در این روز رخ داد.

در ادامه احمد صادقی رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه هواشناسی تنها بارندگی خفیف و باد نسبتا شدید را برای ما پیش بینی کرده بود، گفت: درست است که این طوفان توسط دستگاه هواشناسی قابل پیش بینی نبوده اما منشاء آن منطقه ساوه بوده و با یک دیده بانی می شد از خسارات آن جلوگیری گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان این طوفان در 65 سال گذشته سابقه نداشته است، گفت: بر اساس بررسی های تاریخی هر 200 سال یک بار چنین بادی با این سرعت تکرار می شود.

صادقی با اشاره به خسارات طوفان پایتخت ،گفت: تمامی بیلبوردهای تبلیغاتی اطراف حرم  امام (ره) از بین رفته بود که خوشبختانه صبح فردا تمام این المان ها بازسازی شد.

انتقاد از بی توجهی به پرچم در سطح شهر تهران

در جریان گزارش شهرداری در خصوص طوفان پایتخت، احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر با اشاره به یکی از تصاویر طوفان که پرچم بزرگ پایتخت در آن مشاهده می شد، گفت: ما برای احترام به پرچم و افزایش آن در سطح شهر تهران سند پرچم را به تصویب رسانده ایم اما برخی از پرچم هایی که در سطح شهر نصب شده پاره و آسیب دیده است. پرچم باید جلوه و شکوه داشته باشد و شکوه و عظمت و زیبایی خود را به تصویر بکشد اما ما با مشکل بی توجهی به پرچم مواجهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha